This Is My Life

Alla inlägg under december 2006

Av Kim - 31 december 2006 14:04

ville bara önska er alla ett riktigt gott nytt år :)

Av Kim - 29 december 2006 12:42

jag är sjukvill inte vara sjuk... vill kunna jobba och fira nyår..ontihalsensåinihelvetedetgörsåjävlaont

Av Kim - 25 december 2006 17:44

jahadå va julen över... va hos andreas mormor i fredags å firade jul på hans mammas sida.. sen på lilljulafton va vi nere hos min familj, va en typisk julfirandekväll, och det va kul å träffa alla igen =) å igår så va vi hos Börje, folk på andreas pappas sida och firade jul. det va helt sjukt, har nog inte fått såhär många julklappar någon gång, jo när jag va barn fick man ju det... fick hur mycket som helst.. men det absolut bästa va1. presentkort av mamma, pappa å martin å modo på IKEA för ganska mycket pengar.. till oss båda.2. mobil telefon av andy=) klocka och halsband och så kommer det mer på posten sen. å jag fick allt det av min älskade sambo=) han är så snäll...3. massvis grejor till vår lägenhet=) mycket fina saker... 4. presentkort på HM av både Maria och Gisela=) wooohoo5. toastmaskin:) av Maria och Terese=)och en massa helt otroligt fina grejor... tack allihopa:)idag har man jobbat lite... gick faktiskt rätt bra... blev lite yr emellanåt bara. ska jobba imorrn igen... men det va rätt skönt å kul å få träffa alla igen:) saknar min maria dock... hon å hennes pojkvän har köpt hus, i Åled.. hon ska flytta alldeles för långt ifrån mig :( hon säger att det inte är så långt, men 1 mil tycker jag är långt... men hon bor bredivd en busshållsplats isf så det är bra :) Kul för dom iaf... ikväll blir det nog utgång. andy är på kalas nu, ngn i släkten som fyllde år... så han kommer väl sen, så vet man vad som händer...tack alla alla för hela julhelgen å alla kapet:)älskar erå tack andy för att du finns... du är bästast:)

Av Kim - 22 december 2006 17:11

vill börja med att önska er alla en riktigt god jul. Själv hoppas jag verkligen att jag får det. Men jag ska fira jul med min underbara älskling, så det kan bara gå åt rätt håll:)Snart ska man till släktkalas i Halmstad och imorrnbitti drar bilen neråt mot kära Skåneland:) ska bli så mysigt å få fira lillejulafton med min familj och så får man träffa Ida...Önskar verkligen att min underbara vän Maria får en bra resa uppåtlandet när hon ska hem till sin familj... God Jul på er alla...älskar min tomtenisse

Av Kim - 21 december 2006 13:15

weiigår va piffi å martin här.. trevligt trevligt.. pojkarna körde GoCart och vi tittade på. spelade lite airhockey också=) sen gjorde vi tacos.. yummi yummi...idag händer nog inte så mycket... har precis diskat lite... ska träffa maria å tuss ikväll å leverera juleklappar. dom ska ju uppåt till sin familj under julen så då träffar man inte dom:(ska se om alla delar finns till akvariet:) weiiiälskar

Av Kim - 20 december 2006 10:58

Heeeeeey:)idag kommer Martin & Ida nog hit... ska bli så kul... martin har ju inte sett vår lägenhet ännu:) weiii... me like alot... behöver lite Skånebesök=)snart ska jag ut på stan med Maria å köpa sista juleklappen...vi kanske ska ha fiskar :) Andy har ju ett akvarie ståendes hemma å jag försöker övertala honom att vi ska fixa det, så jag har något att pyssla med hemma å ta hand om... det kanske lyckas... får se... längtar så mycket till Lilljulafton=)ha en bra dag...ciao

Av Kim - 17 december 2006 20:40

söndagkväll.. tvätten är ute å snurrar... andy har sina kompisar här som dricker kaff å själv vill jag bara lägga mig i sängen å glo på film.. är så satans trött.. somnade ganska sent inatt. andy va ute å slarvade på stan å kom hem runt fyra å då låg jag framför tv:n å försökte vinna 20,000.. men ack där gick jag bet... så jag är fortfarande fattig=)idag har man varit i gt å ätit julmat. daniel ska ju va i norge över julen så dom firade jul lite tidigare med honom, gott me julskinkan=) å vi fick en julskinka av gisela som hon hade gjort till oss :D weiiii... klippa sig imorrn, läkaren imorrn... saknar er

Av Kim - 16 december 2006 12:45

en sådan otroligt mysig morgon=) första gången på evigheter som man har kunnat ligga kvar i sängen å mysa.. så otroligt skönt det har varit... inget ont som inte har något gott med sig... även om jag är sjukskriven å dålig så får jag mer tid över till min älskade sambo.. å det är så härligt... ikväll ska vi nog till Maria å umgås med the crazy gang:) spela lite spel... å dom ska nog dricka lite.. men jag är yr tillräckligt känns d som:)älsklingen e på stan å köper juleklappar:) weiii...ha en bra lördag... älskar

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards