This Is My Life

Alla inlägg under maj 2007

Av Kim - 29 maj 2007 21:59

åska imorse, mysigt fram tills Andy stack till jobbet.... telefonen slogs ut och tv:n slutade fungera.... otäckt värre. Men lagom till jag skulle köra till jobbet så slutade det....



Dagen har gått otroligt bra... Plockade många samtal och sålde enormt mycket... me like=) gött me så mö extra pengar till lönen=)



Skulle egentligen hem till Annelie å Eskil idag, men Andy ligger och sover på soffan och jag funderar med på att gå å lägga mig strax...



På lördag är det Brobymarknad och på kvällen ska Bim och jag sitta i våra myskläder, dela på nga flaskor vin och ha Game Cube kväll.... Andy ska nog hem till hans föräldrar då hans bror ska ha en liten get together kväll med nga folkracekompisar, men jag vill inte dit... Sååååå jag tvingar upp Bim istället till mig.. Ska bli kul och mysigt...



Du är bästast

Av Kim - 27 maj 2007 19:15

Tävling i Torslanda igår...



Började väl mindre bra.... Blev lite panikmek i början av dagen. Motorn satt lös och ena tändkabeln slutade leva... Men efter meket så kändes det okej. Lite nervöst för att se hur bilen gick. Första heatet tog han, andra och tredje likaså... Nu innebär detta att Andy va i A-final. Jag och svärmor va mäkta nervösa. Andy låg ju trea i Dalhemscupen, så naglarna flög åt varje håll. När finalen började kunde man knappt titta. Va längesen jag va så jävla nervös för ngt. Andy va bra med i starten, efter första kurvan kom han ut som ledare. I hela fem jävla varv låg han etta och körde som en gud. Har aldrig sett honom köra så bra som han gjorde igår... Kom först över mål linjen. Andy hade vunnit sin allra första tävling. Jag va så glad, vi var så glada... Kändes så härligt... Har världens bästa pojkvän =) Nu återstod det att se om vi fick med oss bilen hem. Hade tre skyddsbud bara, och han som ägt bilen innan Andy ville givetvis ha tillbaka bilen =) Men så blev inte fallet. Andy fick bilen själv... Så jävla underbart allt va igår. Vilken tur vi hade, Andy hade... På vägen hem stannade vi givetvis och köpte en triss lott. Men vi blev inga miljonärer, men man kan inte alltid lyckas... Gårdagen va helt underbar och priset står nu högst upp på vårt vitrinskåp. Är så stolt över min älskade sambo... Är stolt över att va hans flickvän... Nu leder han cupen =) Och tävlingen i Fjärås väntar runt hörnet den 17 juni...




Du är så underbar

Av Kim - 7 maj 2007 11:28

Kim körde evo här om dagen... oj oj oj.. måste ju lära mig köra högerstyrd fartbest nu eftersom jag kommer behöva ha den i sommar när Andy har bang bang till tävlingar om jag jobbar... jessess vad ovant det va... men det va enormt kul =) vilken accelartionskraft...



nu ska man köra till jobbet strax. jobbar stängning juhe... är ledig på onsdag =) weiii...




du är vackrast

Av Kim - 1 maj 2007 21:51

valborg igår. gjorde inte så mycket. inget alls egentligen. andy stack ut med sina kompisar. men jag skulle ju upp tidigt å jobba idag. varför förstår jag inte för det ringde fan INGENTING! nåja. tjänade lite större pengar idag när det är röd dag. så det får man vara glad över. Jo åter till gårkvällen. så när andy stack ut så kröp jag ner under täcket med cola light och mitt snus å låg å mös å kollade på tv... ensamt men ganska mysigt ändå. sen vaknade man av att andy ringde halv tre på natten då han inte hade ngn nyckel ut till ytterdörren som vissa låser i tid och otid. (har bara en nyckel dit, å den hade jag) så då fick man upp å öppna sen va det näst intill omöjligt att somna om. å sen ringde klockan. nåja... trött som en gnu är jag nu me. ska ner å duscha å sen krypa ner. sista dagen imorrn för denna veckan sen är man ledig torsdag fredag å jobba i helgen. Andy ska till Laholm för Dan ska köra...

ja pappa. kim mår bra nu :o) riktigt bra... och grattis Wilma till priset.. kan tänka mig att hon är stolt. pappa me för den delen :o)

hoppas ni hade en trevlig valborg

du är vackrast

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards