This Is My Life

Alla inlägg under augusti 2007

Av Kim - 24 augusti 2007 13:48

Löning idag. Alltid lika underbart. Det kom precis i tid. Speciellt eftersom man fick köpa ny bil me. Men fin är den. Wei :)


Snart fyller man år :) 11 dagar till Andy fyller och då blir det 16 dagar tills jag fyller. WEI =) längtar. men mest längtar jag nästan tills den 4:e. hi hi


Smärtan ger inte med sig. Men ska försöka jobba imorrn iaf...


Längtar till vecka 36 :)


Tänker på dig - alltid

Av Kim - 23 augusti 2007 15:18

Igår va det värsta bullbaket i min lägenhet... Det är så tråkigt att bara ligga hemma. Så världens bästa Annelie kom hit och vi bakade världens största vaniljbullar... Jag skämtar inte, damn va stora dom blev. Men ack så jävla goda =)


Har fortfarande ont i ryggen. Men tror jag ska jobba på lördag, är ett så pass kort pass att jag ska nog försöka... se hur det känns...


Andy ska tävla på lördag, hoppas han tar det... Kan ju inte åka dit å kolla juhe... Får hålla tummarna för honom...


Vår nya bil är så superfin :o)


du är omtyckt

Av Kim - 21 augusti 2007 13:48

Min Bang bang lever inte längre :( Krockade sönder henne i torsdags... En annan bil struntade i hans väjningsplikt så jag å bilen framför fick panikbromsa. Så det slutade med att jag krockade in i henne... Hon fick typ två repor och lite avskavt på hennes bil. Medans min front blev totalförstörd... allt intryckt och sönder =( MIN BIL!! saknar henne.... Fick ont i ryggen efter smällen. Varit hemma sen fredags, gick hem från jobbet. Trodde jag skulle klara av att jobba, men tji fick jag. Stack till läkaren och är sjukskriven tills den 26. Men ska nog jobba imorrn.... Börjar kännas lite bättre nu... Men saknar min underbara dräpar saab... Men Andy och Daniel körde ner till Ljungbyhed igår och köpte en ny dräpar Saab till oss.. =) så vi har en ny bil... Men det är inte samma sak alls =( Vill ha min bil... Saknar henne.....



Weiii, snart fyller jag år =) Om exakt.... 19 dagar :o) Och andy fyller år om 15 dagar.... och pappa fyller år idag=) och andys pappa fyller också år idag... många som fyller år =) hihi... Och jag ska bli så jävla fin tills jag fyller år... hihi.. längtar tills den fjärde =)



Tack för att du finns... älskar dig med hela mitt hjärta...


Tänker på DIG

Av Kim - 15 augusti 2007 20:51

Oj. Hej. Här är jag. Minns ni mig? Knappt jag minns mig själv. Var ett tag sedan. Enkla anledningen till det är faktiskt, förutom lathet att vänta på världens segaste dator, var att texten på bloggsidan va oläsligt liten, fram tills nu när jag kom var jag ändrade det:) smarta Kim...



Har ju kanske inte viktigt att delge ändå. Jobbar kvar på samma ställe. Fortfarande sambo med världens bästa. Tävling ungefär varenda helg. Syster fyller 28 idag, congrats Jessie!!!!!. Jag fyller snart 25 =) Congrats 2 me... Och Andreas fyller snart 21 =) Congrats 2 him....



Längtar till vecka 36. Semester =) Ska tillbringa den mesta tiden i Skåne och umgås... Men fram tills dess är det helvetes dagar. Jobbar sex dagar, ledig en. Jobbar sex dagar, ledig en. Jobbar en vecka.. Sen semester =)



Jag har fått långa naglar. :) Och då menar jag inte fejk, neee då.. Kim har faktiskt äkta, fina, hårda och långa naglar=) Kim är duktig =) wei...



Du är omtyckt!

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Skapa flashcards