This Is My Life

Alla inlägg under oktober 2007

Av Kim - 9 oktober 2007 16:29

Va ute och gick idag. Underbart höstväder, kan få det bättre på sin lediga dag? Så underbart. Först va jag ute en sväng, köpte sallad och mös på stan. Sen gick jag hem för att svärmor o Andy kom på lunchen. Fixade mat till dom och mös lite. Sen tog jag bröd och kamera och gick en runda till. Tog massvis fina höstväder, för att vara exakt så 135 =) Och matade ankorna. Va så enormt mysigt. Sen när jag va i parken för att ta foton å mata så blev jag me fotograferad för Gallerix. Ska gå in å se hur fotona blev om man ska beställa =)


Snart ska jag iväg o dansa. Ska nog äta ngt nu innan.


Du är bäst

Av Kim - 2 oktober 2007 20:27

Nästan nyss hemkommen från LineDancen :) så härligt å skaka fett i 1½ timme... sen kommer jag hem å har precis gjort en kassler sallad som jag ska avnjuta... Är stolt över mig själv, faktiskt =)



Ner till Skåne imorrn... Tydligen så hade Sarah sagt till Hannah att moster Kim kommer imorrn, så Hannah är jätteglad och tror det, så jag får väl köra ner... =) Men inte mig emot... Sarah vet hur hon ska använda sina söta ungar :) hihi... hade fått så dåligt samvete annars =) Men ska bli mysigt =)



Du är saknad - kom hem

Av Kim - 1 oktober 2007 20:11

Ibland kan man ju få sådana vissa panikdagar då man känner sig verkligen hemsk, ful och fet. Sådan dag fick jag i lördags. Allt bara brast. Trivs verkligen inte med mig själv alls just nu. Jag vet att Andy tycker jag är fin som jag är och älskar mina kurvor, men jag måste me göra det. Jag har varit duktig och verkligen motionerat i ur och skur nu den senaste veckan och slutat äta godis och snask. Men i lördags fick jag mig en rejäl knäpp och tankeställare. Så även med min sambos och mors suckande så ska jag ge mig på det (dom vet hur jag kan jojo banta). Är fortfarande duktig och rör på mig. Idag cyklade jag en runda sen cyklade jag till Maxi och handlade. Nu lagar jag mat, viktväktar mat och köpt grejor till att göra en sallad imorrn. Och imorrn ska jag ju dansa me =)



Vet ni vad vi "vaknade" till av i söndags... Ett Dr.Quinn tåg =) jag va så fascinerad att jag sprang ut i pyjamas kläder och fotograferade. Tog även från vårt fönster=) Bilder nedan.


Kanske Skåne på onsdag. Längtar efter min familj. Ska bli så kul å se Hannahs min när jag tar foto och printar ut dom ur kameran =) hi hi...


Å Grattis mamma till jobbet :) skönt för dig att äntligen få komma ut till det sociala igen =)


Saknar er


Du är bäst


Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards