This Is My Life

Alla inlägg under november 2007

Av Kim - 23 november 2007 15:36

god damn va d va längesedan


och jag som ändå har såå mycket fritid =) haha.... verkligheten är att det pågår renovering och det suger å behöva smita in i den gamla lägenheten där det just nu finns 50.000 ton damm och lite till.. plus att datorn är för jävla seg... men sitter nu hemma hos andys föräldrar vid vår nya dator som vi fått av andys pappa =) å den är ganska mycket snabbare =)


kan inte sammanfatta allt.


- men Andy kom tvåa i Cupen =) så jävla bra. hade det inte varit för att Jimmy vänt honom den tävlingen så hade han vunnit. men men... va på fest i Fjärås i lördags där han mottog sitt pris å sina prispengar =) Hade grymt roligt den kvällen..


- renovering pågår i lgh. ska bli så underbart när det är färdigt =)


- är arbetslös. dvs att jag kryper på dom fyra väggarna vi har i denna extra lilla lgh som vi bor i under tiden.


- jag vill fortfarande ha en katt =)



En liten sammanfattning... =)


Ha en trevlig helg =)


älskar

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards