This Is My Life

Alla inlägg under januari 2008

Av Kim - 31 januari 2008 19:10

mycket kult idag. baywatch som verkligen är sååå patetiskt, att man verkligen tyckte det va så bra. fast å andra sidan,. Mitch och gänget är ju kult och dom är ju inte med nu. Linus på linjen är ju också en kult som är enormt tråkigt. men framförallt WORMS :) En kult som är enormt roligt att spela :) like it.


värsta stormen ute. blåst och mycket snö. myser ner i fåtöljen, precis ätit. tagit tablett för halsen och bara tar det lugnt. ska lämna över datorn till sambon så ska jag fortsätta läsa min bok. Är helt inne i den :)


xoxo

Av Kim - 30 januari 2008 14:43

jag älskar alla i min familj. så det är självklart att om någon av dom skulle bli så pass sjuka att dom behöver donator så givetvis hade jag ställt upp om jag hade kunnat. det är en självklarhet. men då är det ju också mitt eget beslut och inte att ngn beslutat det åt mig. läser just nu en bok som heter Allt för min syster. Där Anna har blivit till av embryon just för att kunna passa som donator åt sin syster Kate som har en aggresiv sjukdom av leukemi. Alltså där har inte Anna ngt val mer än att alltid infinna sig på sjukhuset varje gång Kate behöver en benmärgstrans. blod eller något annat. Hon kom till enbart för att hjälpa sin syster. Så när hon är 13 så anlitar hon en advokat för att stämma sina föräldrar så att Anna får rätten till sin egen kropp. Okej, försöker förstå. Okej att hon känner som hon gör eftersom hon finns enbart för det. Hon är ganska osynlig annars. Men hade man verkligen velat låta sin syster dö? Pga att man inte orkar mer själv. Den boken är så dramatisk. Och att försöka sätta sig in i situationen, det går nog inte. Men bra är fan boken. riktigt bra...


öronen är fan värre idag. Andreas mormor fyller 70 idag och vi skulle dit och fira henne. Men eftersom jag inte är så frisk just nu så får Andreas åka dit utan mig., synd för det är alltid lika kul att träffa dom :)


snart börjar Dawsons Creek och sen ska jag fortsätta läsa boken.


xoxo

 //Kim

Av Kim - 29 januari 2008 21:19

Himma från work. va hos läkaren idag. virusinfektion. mindre kul. så efter jag varit hos läkaren så satt jag i lägenheten och rensade bland lite cd skivor. eller ja lite och lite, två lådor. Oj. sen när Andreas varit hemma på lunchen så körde jag tillbaka ut till GT och bäddade ner mig i soffan. Är verkligen helt slut. Ont i öronen, halsen och har ingen som helst röst över huvud taget. Jag vet att jag är gnällig, men det får jag lov att vara. Faktiskt.


Satt och tänkte på Britney Spears när jag rensade skivor och singlar. Ja, jag hade faktiskt ganska många singlar av henne. Hennes liv har kommit bli så tragiskt. Från utåt helylle tjej till värsta trash. Jag gissar starkt på att hon kommer att ta livet av sig. Funderar även på att inhandla hennes senaste skiva. Serious? ja. den är faktiskt bra.


Och för att hylla enormt snygga Heath Ledger så satte jag på 10 orsaker att hata dig... alla dom bra bara dör. tragiskt.


För övrigt så är lägenheten fantastiskt fin. Kommer trivas så bra när allt är i ordning. Då ska vi kalasa in den nya :)


XOXO

  //Kim



Av Kim - 25 januari 2008 12:05

gyd


jag är så trött och har verkligen så ont... :(


har sovit med en vit katt vid armhålan heeeela natten. söta Misan juhe... :) så härligt, och det är bara en natt av 14 =)


idag ska vi in till lägenheten och pyssla. ta det lite lugnt och bara mysa


ha en trevlig helg alla


du är omtyckt

Av Kim - 24 januari 2008 12:15

vaknade imorse. ville verkligen inte alls upp. är så dunder förkyld. men d va bara å hoppa in i duschen, knarka ner sig på alvedon och gå till jobbet vid lite i tio. har precis haft middagslunch. är trött som en gnu. skönt att man är fri sen i tre dagar :)


svärföräldrarna drar till Thailand idag. *AVIS* så jag och Andreas ska passa huset i två veckor :) ska bli så mysigt å sova med kisarna :)... rätt skönt med att man får tid till att pyssla i lägenheten utan att behöva stressa färdigt allting.


så det blir en lugn helg. pyssla och bara njuta. och äta kinamat :)


du är så älskvärd

Av Kim - 22 januari 2008 11:25

Jag är suk... hatar det. halsen är stor som en basketboll. öronen gör så satans jävla ont. feber har jag nog me. yr är jag också. ont i huet till tusen. men på jobbet är jag iaf. ska ju boka idag. kan ju fan inte missa det :)


hoppas jag blir bättre under dagen. knarka alvedoner.


garderoberna kom på plats idag =)


du är underbar

:)

Av Kim - 21 januari 2008 21:56

Fantastiskt bra första dag på veckan :)


Imorrn börjar vi boka =) ser väldigt mycket fram emot det..


blev utgång i lördags. fantastiskt roligt och en perfekt fylla...


är så otroligt glad att jag har dig

Av Kim - 19 januari 2008 13:11

har precis kommit hem från stan. shoppade lite för mitt presentkort på Gina Tricot :) sen fick jag kläder av Annelie =) weiii...


ska ställa mig och diska nu... svärföräldrarna kommer hit sen och kollar på vår lägenhet som är färdig :D pillade och mös igår i köket med glas å sådant... kollade lite i lådor.. den är såååå fin :)


rensade bland gamla foton och sånt igår. fan vad man har jojo bantat i sina år... ena året va man stor sen på andra foton så va man fin igen och så höll det på så =) konstig man är...


Andy kommer snart hem från jobbet... :)


du är så söt

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards