This Is My Life

Alla inlägg under november 2008

Av Kim - 30 november 2008 21:06

Min tv har gått sönder. Den är död. Men nu är Andreas glad för nu får han lov att handla ngt så det förgyller hans tråkiga höst. he he. Kanske ska vänta till mellandagsrean eller om han hittar ngn billig på Netonnet... För just nu har vi bara den lilla lilla tv.n i sovrummet.... he he. och jag klarar mig inte utan tv. nej d gör jag inte :)



Av Kim - 30 november 2008 01:48

Har precis kommit hem. Fick bli en tidig utekväll. Halmstad blev bomhotad. McDonalds blev bombhotad.... jag och madde skule gå till pastavagnen för att vi var hungriga. tji fick vi... gatan blev avstängd. sambon blev hämtad av vakterna på harrys. det var ett faktum. halmstad hade blivit bombhotad. mcdonalds hade blivit bombhotad.... andreas med killar gick vidare. vidare till mårtenssons och skulle festa loss på samma gata. ha ha. det är ju bara en kort stund innan dom blir hämtade. gatan stängs av mer och mer.... jag och madde hann ta vår kina mat och gå hemåt. ringde andy när jag kom hem så han vet att jag är hemma. oj som här ser ut, men nu väntar sängen...



Av Kim - 28 november 2008 19:31

Idag har inte varit en dag som alla andra. En ganska olpanerad och väldigt till slut stressad dag. Mer om det får ni veta vid positivt besked nästa vecka :D


Igår fick jag ett sms av en kompis som löd: "beskriv mig med 1 ord. BARA ETT! Sänd det ordet till mig, o sänd detta sms till dina vänner o se hur många roliga beskrivelser du får :)" Jag gjorde ju då detta. Här är orden som besvarades till mig: bajstolle :), wildbaby, pass, underbar, kreativ (jaha?), grym, happy, respekterad :), läcker och snäll.. Var ganska kul faktiskt. det där med kreativ vet i fan =) ha ha. och bajstolle är ju Piffis sätt att berätta hur mycket hon tycker om mig. ha ha =)


nu ska jag fixa mina naglar till ett Beverly avsnitt. Har inte sett nga på två dagar så jag får ta igen mig nu =) Andy drog precis till garaget. Blir nog kalas här imorgon så då väljer han att garaga idag. + att han ska jobba imorgon me.





Av Kim - 27 november 2008 20:54

Idag har min älskade syster med barn varit här hos mig :) Har varit supermysigt. Hannah och Gabriel sprang runt och lekte och virrade runder :) Världens sötaste. sen tog vi en prommis på stan och för första gången på ett år åt jag en burgare på Donken... Sen gick vi hem och fikade med pepparkakor och Pepsi Max :) as always.


Nu har jag och Andy precis kommit hem efter en prommis. ska äta lite lösgodis till Morgan Pålsson :)


Tack för idag... :)

Av Kim - 26 november 2008 11:25

-13.5 kilo...

Av Kim - 26 november 2008 10:33

Suck. Tvätt och städ dag idag. Så tråkigt. Men men. Måste göras. Och så regnar det ute. Blä.


Den 12-13 ska jag ner och hälsa på Linda :) Längtar...


-Counting all the assholes in the room, well I´m definitely not alone-.

Av Kim - 25 november 2008 16:09

Blev presenterad för ett grymt bra band igår :) Aldrig hört dom förr. Inte vad jag vet iaf. But I love them :) Volbeat...


http://www.youtube.com/watch?v=O_cGzI9OazE


Nu riggar jag kyllingen. Har fyllt vår sittpuff idag med. Fy fanv ilket jobb och som jag såg ut. Ha ha... Gav mig på ett försök att lyfta upp TV:n på garderoben. Men gav mig. Andy får fixa det när han kommer hem.


På torsdag kommer min syster och mina älskade syskonbarn ÄNTLIGEN upp :) ser väldigt mycket framemot det...


Saknar mina föräldrar och lillebror. Vill ner och säga hej. Men pengar saknas dock. Nåja. Är snart jul :)


-Counting all the assholes in the room, Well I'm definitely not alone -

Av Kim - 24 november 2008 13:59

"Vi har valt att gå vidare med andra kandidater som har den erfarenhet inom dokumentera och arkivera på Engelska som vi söker" eller ngt. Men om det är det ni är ute efter, skriv det i ansökan då... Så man inte går här och hoppas... GAH! när är det min tur?? Trött på detta nu


Men glad för det lilla. Det snöar :) Bensinen är nere på 10.14/liter :) Dom hade satt ner priset på mina eljusstakar på Maxi :) Och jag har tak över huvudet och mat på bordet.. Mer än vad vissa andra har. Men hade varit så enormt tacksam över ett jobb med....



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards