This Is My Life

Alla inlägg under februari 2009

Av Kim - 28 februari 2009 21:44

Jag kom ut ur duschen. Mattias kom in i lägenheten. Tvingade med oss in till honom för att dricka öl och glo melodifestivalen. Vi funderade i fem minuter och kom fram till okej, antingen kräker vi när vi tar en öl eller så är det jävligt gott. Och är det gott så blir vi fattigare idag eftersom vi då måste gå ut. Men vi gör ett försök. Så vi sminkade oss och fixade håret. Drog på oss mjukisbyxor och en sleden tröja. Öppnade ölen. Oj, det var förbaskat gott. In till Mattias. Gamla toffiffe från 2007, öl och chips. Ha ha. Men nu, så kom vi fram till att NAJ. Vi orkar inte gå ut. Så nu ligger jag och Piffi passiva under täcket och tittar på Rocksystrar... Fan va skönt att vakna upp obakfulla imorgon. Hey, vi kommer ju faktiskt minnas denna kvällen jämfört med gårkvällen. Ha


Sleep tight...

Av Kim - 28 februari 2009 19:16



DAGENS Vill ha: Sex

DAGENS Klädsel: Mjukisbysor och hello kitty linne

DAGENS Smink: Kör naturligt idag :)

DAGENS Frisyr: Knullrufs BIG TIME

DAGENS Låt: Jag är en vampyr som suger och spyr - Markus Krunegård

DAGENS Planer: Duscha

DAGENS Bästa: Mina och Piffis konversationer. Ha ha

DAGENS Humör: Bakfull

Av Kim - 28 februari 2009 18:56

Efter en stor diskussion så blev det att vi kom iväg till Maxi. Det blev Tacos, egentligen var ju planeringen hemmagjord pizza. Men med vår bakfylla och hunger så insåg vi att vi kommer dö innan vi får mat i oss. Men det var gott iaf med Tacos. Och nu står Nina och diskar och Nils leker med en papperspåse. Varför tycker katter det är så himla kul med påsar? Iaf.


Mattias ville ju ha med oss till Harrys ikväll. Just nu är vi fortfarande ganska väck så vi får se hur det blir med det :)


Åååhhh, har fått uppdateringar av Patrik om vad som hände igår kväll. Vi minns liksom verkligen ingenting. Ha ha. Och fick även uppdatering av Mattias... ja herregud. Men roligt hade vi iaf... Men ska aldrig mer dricka. Men det löftet gås väl ikväll om det blir Harrys känns det som...


Skål

Av Kim - 28 februari 2009 16:43

Grannen tvingar med oss ut ikväll. Eller ja, vi är nog ganska frivilligt me på det. Gaha..


Legat under täcket hela dagen bortsett från när vi gick till korvalaudan för att köpa hamburgare, sen hamnade vi under täcket igen. Nu funderar vi på om vi ska göra pizza ikväll som planen var eller om vi ska vara lata och beställa ngt?


Piffi - vi måste ju ändå till maxi och köpa mjölk till imorgonbitt.

Jag - ja men vad ska vi äta?

Piffi - tacos är sjukt gott.

Jag - jag vill ha sex

Piffi - men det kan du ju inte äta


så lyder vår konversation...


ses ikväll alla bajstollar



Av Kim - 28 februari 2009 11:03

amen vad hände inatt egentligen? Det var så när vi kom. eller?? ha ha... ja gud...


och hur kom vi hem? egentligen??? ha ha



Av Kim - 27 februari 2009 15:11

Shoppingen gick fin fint :) Sen bleev det tacorester hemma hos Nina. Nu ska jag vila och titta på ngn film. Sen färgning av hår och dusch. Sen kommer Piffi <3

Av Kim - 27 februari 2009 12:18

Hemma nu innan stan. Precis betalat alla räkningar. Suck, inte mycket pengar över. Men va gör det? Man lever ju bara en gång och det finns nudlar och rikskuponger ;) ha ha


Min mamma som är väldigt intresserad av det okända har gjort en hemsida där hon kan bistå med healing, andlig vägledning och rådgivning.


www.hathors.se


Bara fem timmar och 30 minuter kvar till Piffi anländer :)


Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards