This Is My Life

Alla inlägg under april 2009

Av Kim - 30 april 2009 17:07

om ungefär en timme (om P kommer och låser om mig i tid vill säga) så är jag och M på väg till Herrljunga :) ser väldigt mycket framemot kvällen. träffa galna människor och ha sjukt kul... ser framförallt väldigt mycket framemot den där kalla ölen som väntar när M kommer :)


igår sa han: "ta det nu lugnt så du inte gör ngt du kommer ångra." vad menas med det? jag ska ha kul :) ikväll ska allt försvinna. panik, ångest, längtan, saknaden och tårarna. iaf för ikväll. för imorgon är dom väl där igen, allihopa... men inte ikväll


"jag är bara lycklig när jag dricker - Wilmer X"


så ha en riktigt trevlig valborg allihopa. :)


you are always on my mind

Av Kim - 30 april 2009 14:57

Det var tre män som diskuterade vems kärring som var mest korkad. 


Den ene sa: - Min kärring är så jävla korkad, hon kom hem med fyravinterdäck här om dagen och vi har inte ens någon bil. 


Den andre sa: - Jaja, men min kärring är så korkad, hon kom hemmed två dyra datorspel, men vi har ju ingen dator. 


Den tredje sa: - Min kärring slår allt. Hon är så  jävla blåst, när hon och  en väninna skulle resa till Kreta en vecka, köpte  hon med sig ett paket  kondomer, men hon har ju för fan ingen snopp.

Av Kim - 30 april 2009 13:13

+ härligt sommarväder

+ bilen drar upp till Herrljunga efter 18.00

+ fick besök av Anneli och Hugo idag

+ Andy kom förbi imorse för att hämta videokameran, alltid lika glad över att se hans underbara ansikte

+ Killen från Loomis som kom idag var himla grann och bjöd ner mig till Malmö. :)


- det är sommarväder och jag sitter inne

- saknar Andy så enormt mycket idag

- är stentrött för att jag var uppe så tidigt för att hinna tvätta

- för många dagar kvar till Skenefestivalen


Av Kim - 30 april 2009 13:11

har precis haft utbildning på jobbet. så fick pallra mig hit redan vid 11.00 Annelie, jag och Hugo =) Och på vägen möter vi Johannes Brost och han pappan i telia reklamen. Dom började kela järnet med Hugo =) Han satt ju i cykelkorgen. Så söt han var =)


Idag när jag stänger kommer Madde hit och hämtar mig, och då drar vi till Herrljunga :) ska bli roligt att träffa annat folk... ser framemot det...


såhär ser jag ut idag :)


hoppas att du ångrar dig

Av Kim - 29 april 2009 20:42

pappi - jag tycker tyko är ett fräckt namn :) ja det låter bra, för den lee jeans jackan jag har hemma som nog är din, den är för stor för mig :S får testa den du har när jag kommer ner då =)


nu sitter jag hos madde, har precis ätit mat. snackar skit och avnjuter nga kalla corona :)



Av Kim - 29 april 2009 17:41

Snart slutar jag. Så kommer nog P och släpper ut mig idag. Sen ska jag till Madde och äta mat och dricka ngn kall öl. Det är så härligt i detta sommarvädret.


Imorgon drar bilen upp till Herrljunga :)


du var allt för mig, nu är jag allt annat än hel

Av Kim - 29 april 2009 13:19

Idag har världens bästa pappa namnsdag. Tyko idag :)


Och världens bästa granne Matte fyller 31 :)


Grattis till er båda :)

Av Kim - 29 april 2009 11:57

+ jag är faktiskt lite glad idag =)

+ jag är nyklippt

+ fyndade två snygga bolero på HM

+ det är sommar ute

+ dagens komplimang "du är så jävla fin, vet du det?"


- jag sitter på jobbet när värmen och sommaren är utanför

- dom hade inte fått in klänningen ännu på Gina

- hittar inga jeansjackor

- skoskav

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Skapa flashcards