This Is My Life

Alla inlägg under maj 2009

Av Kim - 31 maj 2009 19:52

Nu har jag nästan precis kommit hem från helgens bravader. har haft jätteroligt som vanligt när man är med Madde. tog det relativt lugnt, känner mig fortfarande inte helt okej. Men Madde va ganska så bakis idag. ha ha


jag är rejält sleden och död. har legat i solen och bara jäst. gött


nu ska jag fixa min spotify sen ska jag dö. jobbar tidigt imorgon.


5 dagar kvar bara :)


bilder från i fredags:


http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1243548001&id=373807295#0



bilder från i lördags:


http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1243634401&id=373817060#0


Av Kim - 29 maj 2009 17:34

om en timme sitter vi i bilen på väg mot Grude :) madde tar hand om systermet innan hon hämtar mig så vi sparar lide tid. ikväll blev det att vi hamnade hos Robban...


fan jag har så jävla ont i ryggen. imorgon när jag ligger i solen och glassar så får fan Robban knåda och knäcka lite. det behövs fan.


snart bär det iväg :)


i am a bad girl

Av Kim - 29 maj 2009 13:40

+ en vecka, 7 dagar kvar. Om 7 dagar så är jag och Eskil på väg till Skene :)

+ Drar på roadtrip med Madde idag :)

+ fick besök av underbara Micke imorse

+ är piggare idag


WTF. se INGA minus.


det går bra nu Kim :)

Av Kim - 29 maj 2009 13:35

idag är det fredag. bästa dagen på hela veckan.


Madde kommer och hämtar mig när jag slutat jobba strax efter 18.00 då drar vi till systemet, donken (som vanligt på våra roadtrips) och sen mot Grude. Vad som händer ikväll vet jag dock inte. Kanske drar hem till Robban. Ska ju ändå leka med honom imorgon när Madde är hos sin mormor. Kanske får träffa min mammutkalv som jag fick döpa till Kim :) Kameran är med så jag ska visa honom/henne för hela världen sen. ha ha


hoppas på så fint väder som dom lovat i helgen så jag kan sola och få lite färg. :)


Underbara Micke kom imorse till mig. Han är hemma denna helgen från Norge. Han är så underbar, min Micke. Jag ska hälsa på honom i Norge ngn helg me. Ska lägga undan pengar till det.


Är mycket piggare idag. Men halsen är fortfarande tjock.


Är iaf nyfärgad :)


Ha en bra helg. Det ska jag ha. Är ju med Madde. Och vi är galna :)

Av Kim - 28 maj 2009 19:42

så nu har man packat, diskat och plockat undan. kopplat in sladden mellan datorn och stereon så nu har man bra ljud :)


ska slänga i lite färg i håret me snart. men måste vänta till Nina kommer hem för hon är en räddare i nöden. ska låna raklödder av henne, har inget himma och det regnar ute så jag vill inte bege mig till affären.


då ska man ner till malmö på torsdag efter jobbet :) aldrig fel att träffa nytt folk...


Grude/Borås imorgon :D

Av Kim - 28 maj 2009 17:10

inte konstigt man har ont i huet när himlen ser ut som den gör. snälla snälla öppna inte dig förrän jag har hunnit him. fan, vill inte sova ensam om det ska bli oväder...


borås imorgon :)

Av Kim - 28 maj 2009 12:25

+ är lite piggare idag

+ 8dagar kvar till Skene (tänk när jag jag började räkna ner från 31 dagar)

+ ska bli fint väder i helgen säger dom som vet

+ köpte ny bikini idag

+ söta killen på Kjell och Company :)

+ åker till Borås imorgon


- dom lär säkert hinna ändra vädret till helgen iaf

- att jag inte är helt frisk så D och L kunde komma upp :(


Av Kim - 28 maj 2009 12:18

så, nu är man på jobbet. dom hade ingen som kunde hoppa in för mig idag. men jag måste faktiskt säga att jag mår lite bättre, men har fortfarande ont i halsen, huvudet och öronen... men är iaf piggare, behövde nog bara sova ikapp lite :)


va inne i stan idag innan jobbet. Köpte en ny bikini med tanke på att min är alldeles för stor sen mina minskade 17 kg från förra året :) så det blev en ny läcker från Gina =) sen köpte jag ny hårfärg me. och sen va jag inne på kjell och company för att köpa en sladd mellan datorn och stereon. och OMG vilken söt kille som jobbade där... hädanefter ska jag köpa alla mina teknikgrejer där inne :) åt en lunch med Annelie me. alltid lika trevligt.


Daniella och Linda skulle ju kommit upp hit imorgon, men med tanke på att jag inte är helt frisk så hoppar vi det. jag orkar nog inte gå ut liksom, för då ligger jag nog fan lika sjuk igen. Så jag ska följa med Madde upp till hennes föräldrar. Så ska jag sola medans hon mekar med folkracebilen inför Vimmerby... så det blir en någorlunda lugn helg för mig...


nästa helg är det skene


helgen därefter är det Hlm med Frida, Linda, Daniella och Maria.


helgen därefter är det Midsommar. vad fan händer då?


sen är det inte långt kvar till Vimmerby :D

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Skapa flashcards