This Is My Life

Alla inlägg under juli 2009

Av Kim - 31 juli 2009 17:35

Hade precis ett gäng killar inne i butiken som hade fått idén att dom ska ta tåg ner till köpenhamn för att sedan cykla till berlin därifrån. så söta dom var. ha ha. ingen bra framförhållning dock då dom hade kommit på denna idén på nyårsafton... nåja, jag önskar dom lycka till med detta...


om 25 minuter stänger jag butiken sen tar jag tåget 18.37 ner till Malmö :)


snart kommer jag älskling...


Av Kim - 31 juli 2009 12:06

pratade med älsk. han har fått halsfluss. stackars min älskling. tycker synd om honom. men om åtta timmar är jag nere hos dig. då ska jag ta hand om dig. saknar dig. tänker på dig


Av Kim - 31 juli 2009 08:10

pratade med Johan precis. han är verkligen riktigt dålig. han är helt väck och har ont i hela kroppen. har så dåligt samvete för att jag inte kan vara hos honom och hjälpa honom. han ska ringa läkaren nu. älskling. jag kommer till dig ikväll. om 12 timmar är jag i Malmö. då ska jag ta hand om dig. saknar dig så mycket... tänker på dig...

Av Kim - 31 juli 2009 06:30

meeeeeeeeeeeeeeeen


godmorgon allihopa... wohaaa... nu är jag på jobb, eller ja, har varit i 30 minuter, precis som jag ska. va uppe i tid, duschade och fixade till mig. är imponerad med tanke på att jag sovit typ 3 timmar inatt. så ska jag jobba ett 12 timmars pass idag... sen ska jag sova på tåget... det ska ni veta... ska ju ner till Johan idag <3 hoppas han mår bättre idag... tycker så synd om honom...


mitt hjärta

Av Kim - 30 juli 2009 23:26

äh...


grannens katt skrämde typ halvt ihjäl mig. ha ha... hon hade smitit in i mitt förråd som jag har i hallen under trappan... för helt plötsligt kom hon uthoppandes därifrån. tänk om hon hade hoppat upp i sängen när jag hade lagt mig. då hade fan jag blivit aprädd...


nu har jag packat och ska krypa ner under täcket. konstigt nog är jag inte alls trött. mest förvirrad och fundersam... fast jag ska upp om fem timmar för att sedan jobba ett 12 timmars pass... nåja... sova kan jag göra när jag blir gammal. om jag kommer så långt...


imorgon lunch med jhonny :) ha ha.... saknar henne.


ne lägga sig i sängen va det framför tv.n


puss

Av Kim - 30 juli 2009 16:54

om 27 timmar är jag nere hos min Johan :) han köpte en x2000 biljett till mig så jag slapp vänta på tåget och sen dessa bytena. har jag världens bästa pojkvän eller har jag?? han är så underbar. inte konstigt jag är kär i honom... puss på dig min älskling.... han är fortfarande jättans sjuk :( tycker så synd om honom..... min baby.... men imorgon ska jag ta hand om honom... det lovar jag dig älskling!!! <3


om en timme slutar jag... skönt... ser inte framemot passet imorgon. men men... ska packa idag iaf...


saknar min kärlek <3

Av Kim - 30 juli 2009 12:42

Johan ligger hemma idag från jobbet, han är riktigt dålig. Hatar när dom jag älskar mår skit. Vill bara ner till honom. Hade jag inte jobbat heldag imorgon så hade jag tagit tåget ner efter jobbet. Det är ju faktiskt mitt fel, det är ju jag som har smittat honom, förlåt älskling... Jag kommer ner till dig imorgon och tar hand om dig...


Jag är också fortfarande kass, men jag har inte råd att vara himma från jobbet. plus att jag inte har ngn feber nu så det är väl på väg att gå över, hoppas jag iaf...


igår kom ju mamma hem till mig :D så stannade hon över natten och stack hem imorse. Och jag tvättade imorse och sen drog jag en runda in till stan. Tur jag hann till jobbet innan regnet och åskan kom. Det regnar, åskar och blixtrar. Mysigt ju...


ikväll kommer andy förbi och hämtar sina sista grejjor (tror jag det är iaf om jag inte hittar mer dvs) och sen ska jag packa... min önskan är ju att älsklingen kommer ikväll men han klarar ju inte köra när han mår så dåligt, så jag får vänta tills imorrnkväll...


tänker på dig min älskling!

Av Kim - 29 juli 2009 22:21

nu är mamma här :D


jag har dammat och dammsugat i sovrummet och tv-rummet. så dammsög jag köket och toan me... ska damma köket imorgon. toan tog jag ju innan jobb idag.


jag har ont i hals, huvud och öron. pratade med älsklingen innan, han är me suk :( stackars min johan... och så är vi 15 mil ifrån varanda... HATA!!! krya på dig älskling, skickar många krya på dig pussar <3 älskar dig

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Skapa flashcards