This Is My Life

Direktlänk till inlägg 21 juli 2009

gamla och nya planlista

Av Kim - 21 juli 2009 12:44

Jag har gjort en ny planlista. Flyttade över nga punkter på min gamla till den nya...


Den gamla som jag har strökit väldigt mycket på


1. Hitta styrkan igen. - jag hittade styrkan till slut. Jag började må bättre och bättre. Och min plan var ju egentligen att vara ensam ett jävla bra tag. Men man kan inte förhindra sina känslor. Det går inte. Känns det rätt så gör det. Och då ska man inte försöka stoppa det. Så nu har inte Kim bambiben längre, utan nu har Kim starka, ståtliga och stadiga ben.

2. Släppa taget. - jag har gått vidare i mitt liv.

3. Börja le igen.   jag gör faktiskt det. Tack vare många faktorer. De inblandade är J, Josse, Johan och Madde.

4. Göra stan med Mattias så ofta som det går :) - kontot i fara där ja ;)

5. Få tillbaka min självkänsla. - sen jag träffade Johan så har jag verkligen det.

6. Inse att det inte var pga mig och att jag faktiskt är värdefull. - tack vare många timmars snack med J och J :)

7. Hitta någon som jag vill vara med och som vill vara med mig, hålla mig i handen och faktiskt tycker om mig för att jag är jag. - Johan :) Även om vi skyndar långsamt, så har jag hittat ngn som jag tycker om och som tycker om mig. Och jag är så glad för det.

8. Bli rik :)

9. Hoppa fallskärm med Mattias.

10. Hålla min nya form. - än så länge iaf :)

11. Träffa Piffi & c.o oftare.

12. Köpa ny TV och surroundsystem.

13. Umgås med min familj oftare. - varit där nere rätt ofta, mamma har tittat förbi här uppe.

14. Ta tag i fotograferandet igen.

15. Sluta blicka bakåt. - nu blickar jag bara framåt och är spänd på vad livet kan erbjuda mig. :)

16. Skaffa egen studio.

17. Vara tacksam för att jag är i livet. - just nu är jag det :)

18. Sluta sitta hemma och vara bitter.  - sitter iaf inte hemma längre, här är det utgång konstant =) visst kan jag fortfarande vara bitter över livet, men det går över efter nga öl :)

19. Träffa nytt folk. - det har jag verkligen gjort: patrik, micke, patric, sanna, martin, fidler, alle, kirre och en massa fler :)

20. Skriva en låt till Melodifestivalen tillsammans med Nina :)

21. Tatuera mig.


Och den nya


1. Sluta röka

2. Sluta kröka så mycket och så ofta

3. Följa mitt hjärta

4. Flytta ner till Malmö

5. Ta tag i fotograferandet igen

6. Skaffa egen studio

7. Bli rik

8. Förbli lycklig


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards