This Is My Life

Alla inlägg under augusti 2009

Av Kim - 28 augusti 2009 10:50

ha ha, tack Patsy :) 


fy fan, vilken dag igår alltså. tack som fan ANDY för hjälpen. Du fick slita hårt, that i know =) men du ska ha ett stort tack. och tack svärfar för lån av bil. och tack johan för att du är världens bästa någonsin :) igår drog vi alltså flyttlass nummer ett neråt, och eftersom vi ville slippa hyra ett släp nästa gång också så tog vi ALLA stora grejor igår. dvs soffa, byrår, säng, sängstomme, sängbord. you name it. och stackars älskling och andy fick bära det upp till fjärde våningen och sen bära ner johans soffa och säng från fjärde våningen och ner till hans förråd. vilket slit dom gjorde. dom behöver nog inte träna på x antal år. typ...


sen på kvällen när vi hade fixat till det i lägenheten så gick vi och köpte wallanders nya film: tjuven. riktigt bra. och så åt vi pizza och mös... har vaknat på oss nu. jag har betalat alla mina räkningar. suck. fan va jag längtar till nästa löning. kommer ha sjukt mycket pengar över :) jag längtar.... som faaaaan.... tihi....


nu ska vi äta frukost, sen köra till entré en runda och sen hem igen och skruva isär johans tv-möblemang...


älskar daj johan =)

Av Kim - 27 augusti 2009 11:31

Den låter inte som någon annan winnerbäck låt... den är så jävla bra...


Jag får liksom ingen ordning


Jag kan ha räknat sekunderna som gick
Mellan ljuset, och åskans dån
Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick
Om du var på väg hit, eller härifrån
Det tysta ekot är av ett slag för sig
Det kommer ensamt, om det är nåt att ha
Vad du än gör ta inga råd från mig
Jag vet, de fungerar inge bra

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra

Jag hörde din röst på en ödslig kyrkogård
Jag måste ha träffat, din frekvens
Diskanten var svagare, diktionen mindre hård
Det var som att tonen, var en väns
Det är lätt att se hur sjuk man en gång var
När såren läker, och regnet känns
Gör din tolkning, häll mig full med svar
Rita figurer, och dra en gräns

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra

Jag kan ha glömt din vaksamhet, jag söker inte mer än sympati
[Eller jo det gör jag visst]
Inga kan ta fel på varann som vi

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra


snart kommer älsko. första flyttlasset neråt, tydligen ett stort släp. så vi tar nog soffan idag me =) då har jag tv.n och en madrass kvar i min lägenhet. eko-eko-eko-ko-ko-o-o

Av Kim - 27 augusti 2009 09:25

egobild från mobilen :) i just love my new phone :) my white iPhone :)



Av Kim - 27 augusti 2009 09:11

pappa satte dubbeln igår. 95 oddsare. när ska det hända mig? visserligen hade jag en högoddsare när jag spelade på Åbergs, men Johan sa att den hästen aldrig kommer vinna så jag spelade inte. Ska aldrig mer lyssna på Johan. För då hade jag vunnit x antal pengar. Nåja. shit happends. men iaf. Grattis pappa till vinsten =)


hädanefter kommer Johan ringa dig varje gång vi ska spela på dubbeln :)


du är kungen av dubblen :)

Av Kim - 27 augusti 2009 08:53

lars winnerbäck - jag får liksom ingen ordning

Av Kim - 27 augusti 2009 07:20

-det tar 7 sekunder för maten att komma från munnen till magen

-människans hårstrå kan hålla 3 kg vikt

-längden på killars penis är lika lång som deras tumme x3

-lårbenet är lika hårt som cement

-kvinnans hjärta slår fortare än mannens

-kvinnan blinkar 2 gånger oftare än mannen

-vi använder 300 muskler för att hålla balansen när vi står

-kvinnor har redan läst klart

-männen tittar fortfarande på sin tumme!

Av Kim - 27 augusti 2009 06:35

godfuckingmorgon...


åhh, är så APTRÖTT idag... inte många timmars sömn inatt. men nåja, är ju ledig imorgon, fast det går väl inte att vila då nej, för det är flytt som gäller. WHAAAA =) oh my god, idag körs första flyttlasset neråt... åh åh åh :D


så patrik kommer till min lägenhet strax efter tolv och hjälper Johan bära ut sängen och brudkistan, för dom orkar jag ICKE att bära... no way. kim är svag. jajamensan... sen ska vi ut med resten av grejorna, kommer bli så tomt i min lägenhet... snyftis.... nåja. jag har soffan och tv.n kvar iaf. alltid ngt =) så kommer jag att bo nere i malmö nästa vecka. tihi :D


åh, jag är trött....


och jag tror, om jag kan läsa Masses utskrik rätt på Fejjan, så har nog Masse och Matilda blivit föräldrar. Hoppas hoppas :) and congrats isf :)


längtar efter min baby 

Av Kim - 26 augusti 2009 19:13

nu har jag gjort adressändring och tfnflytt :) from den 1.e oktober har jag ett 040-nummer :D wei... och är även adresserad nere i Malmö :D


jag är rastlös och jättans sugen på ngt gott... funderar på om jag ska ut och gå en runda, men det är så jävla tråkigt att göra det ensam dock.... har tömt mina byrår nu. och imorgon kommer patrik hit och hjälper Johan bära ut sängen till släpet. För den orkar INTE jag hjälpa till med, den är aptung...


sen går första flyttlasset neråt. det är nära nu =) eller ja, en månad till. Men ändå... ska ju bo nere hos Johan varannan vecka ju fram tills den 1.e oktober... kommer vara så skönt :D tihi


saknar dig

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards