This Is My Life

Alla inlägg under november 2009

Av Kim - 28 november 2009 18:22

bra jobbat grabbar. 5-1 :D så det ska se ut =)


idag har älsk och andy spelat match. Älsk gjorde ett mål och dom vann med 7-2:) dom är så bra.


vann även på hästarna idag me. gick väldigt mycket plus. johan fick in ett vinnarspel me som gav 379 kronor =) så det var bra att vi gick så mö plus.


imorgon ska vi kolla på lägenhet :D och sen är det hockeybockey. vi ska se MIF vinna :D


nu mys


kärlek

 

  

Av Kim - 27 november 2009 13:31

Igår vann jag och johan slutspelet, finalen, bucklan, segern, spelet :) jag gjorde dom två sista avgörande målen. It feels good. Så nu ska vi börja en ny säsong fast med Pittsburgh, johan ska få välja lag. Jag valde ju Minnesota... :)


  

  

Av Kim - 27 november 2009 12:33

På onsdag börjar jag mitt nya jobb :D


Nu har jag betalat alla räkningar, och med sjukskrivningen på det så va det ingen bra lön. Skönt att slippa bensinräkningen sen. :)


Idag kanske jag ska träffa min Pappi :)


Imorgon ska jag och Johan vinna pengar på gnägg gnägg :) Och Johan ska spela match imorgon.


Sen på söndag ska jag, Johan, Isac och Andy åka skridskor och sen gå på hockey :)


Gick dock inte så bra för FBK igår. Nerflyttad till fjärde plats. Inte bra...


Nu ska jag värma rotmos.


Kärlek

Av Kim - 26 november 2009 18:51

irriterad


*skakar av sig det*


idag har jag varit i stan med Helena och så mötte vi upp en av hennes vänner också. shoppat lite och lärt mig stan och bussarna. kollat vart butikerna ligger, just det. det har jag inte berättat för er. jag har fått jobb i Malmö :D wei wei wei. det känns tråkigt samtidigt som otroligt jävla roligt som fan. det kommer bättre så mkt för mig och Johan. slippa pendlingen och omkostnaderna. kunna ses mera. nu ska bara det sista me klaffa =)


iaf, shoppat va det ja


röda rosett örhängen :)

  


nya hello kitty innetofflor eftersom dom jag fick av lillebror och daniella har blivit sletna

  


rockabilly tröja :) snygg till hög kjol

  


sen köpte jag en vit långarmad stickad me med polo. apmysig


bild på Isac när han lägger sin önskelista till tomten <3

  


och ÄNTLIGEN slog jag HV på spelet :D

  


och på tal om spelet, jag och johan är i slutspel, i semifinal. wehooo :) it feels good


nu är det hockey på tv :D FBK FBK FBK


kärlek <3

Av Kim - 23 november 2009 15:01

ler lite mot världen

 

 

 

 

kanske äntligen

 

 

allting faller på plats?



Av Kim - 18 november 2009 19:06

nu har jag tänt ljusen så nu kan strömmen gå här med, fast helst inte. Johan får gärna komma hem först. fy vad otäckt det är. har aldrig varit så högt upp förr när det stormat. alltid bott på första våningen. det känns som om hela taket ska falla av. och det har det tydligen börjat göra i närheten här på ett hus. och flera är utan el. hoppas inte vi blir drabbade. då blir jag rädd ska jag säga. usch, och johan är ute och på motorvägen i detta vädret. det tycker jag inte om. känns som om fönstrena kommer gå sönder snart. Johan kom hem... nu


bron är avstängd, pågatåg har krockat med träd och ett tak har blåst av på en lastbil på motorvägen som i sin tur träffat bilister. tur att ingen har blivit allvarligt skadad.



Av Kim - 18 november 2009 14:42

stormvarning klass II har utfärdats. japp. det blåser as hell.


har plockat undan lite nu samtidigt som jag pratade med Patsy. :) broloppet med baginbox? sounds like a good idea babe.. ha ha


ska försöka få i mig lite soppa. är så hungrig men samtidigt mår jag illa.


sen är det lite nhl. längtar tills ikväll när baby kommer hem och vi får fyra dagar tillsammans <3


älskar dig <3

Av Kim - 17 november 2009 12:23

hur kan folk fuska sig till en sjukskrivning (visserligen har dom ju isf inte ont) eller vilja vara arbetslös? jag mår skit. deppig och ensam. är bara hemma och har förbaskat jävla ont som fan. längtar till torsdag då älsklingen är ledig så man kan mysa... vill jobba...


i lördags va vi hos pappa och mös, sen i söndags träffade jag min syster, svåger och syskonbarn <3 så härligt. har inte träffat dom sen den misslyckade (för mig) julen förra året. hannah sprang fram och kramade om mig direkt. åh, det va så härligt att träffa dom. dom har vuxit så mycket. johan och gabbe gabs lekte med bilbanan och hannah lekte kurragömma med mig, jag blundade, hon sprang och gömde sig, sen berättade hon var hon va, sötgöt <3


sen innan vi åkte hem åkte vi inom piffi och malin. skulle ju varit där i lördags på inflyttningsfesten och träffat alla underbara vänner, men klarade ju inte det så vi tittade inom i söndags. tittade på hästarna, kelade med vegas och kneeeenääää... så mysigt dom bor. ska upp en helg när man är bättre så man kan rida...


igår va jag bara hemma, tog en buss till affären för jag va tvungen att handla, det kändes. sen idag ska jag träffa svärmor, svärfar och isac. hatar att sitta ensam, jag är så social. vill bli bra nu... NU NU NU...


Färjestad skämde ju ut sig igår, vad fan höll dom på med? för helvete, nu laddar vi batteriet för den viktiga matchen på torsdag. FBK - HV71. Den SKA vi fan vinna...


tänker på dig <3

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Skapa flashcards