This Is My Life

Alla inlägg under december 2009

Av Kim - 29 december 2009 18:43

Mitt hjärta värker, lilla Mimmi finns inte mer. Vila i fred. Tänker på dig. Tänker på er. Zizzi tar hand om dig och visar dig hur det går till uppe i katthimlen.  Moster älskar dig. <3


        

Av Kim - 28 december 2009 17:18

jag har vetat om det tidigare, men idag insåg jag verkligen att jag har världens finaste pojkvän/sambo. när jag lyfter blicken från mitt skrivbord på jobbet så ser jag honom, hans enormt fina ögon titta in i mina, hans leende som ler mot mig. han är så enormt fin, vacker och helt underbart sexig. det gjorde hela min dag att han kom förbi innan han tog sin buss till jobbet.


jag är så enormt stolt över att få vara hans flickvän. att det är mig han tänker på. att det är mig han ler åt med sitt vackra leende. att det är mina läppar han kysser. att det är mig han väljer att somna bredvid varje kväll och vakna bredvid varje morgon. att han har valt att älska just mig. mig och ingen annan.


det gör mig så lycklig.


johan olsson, DU gör mig lycklig.


älskar dig nu och för alltid.



NEVER TO PART

 

 

 

 

  

Av Kim - 27 december 2009 15:16

ÅHÅ...


jag har haft så jävla roligt denna helgen :) Bror och Daniella kom ju hit i fredags. det blev bowling och sen utgång. sjukt jävla roligt. sen igår så stack jag och daniella in till stan för att shoppa på mellandagsrean, eller ja, daniella shoppade. jag = fattig. sen käkade vi när vi kom hem, buzzade och spelade fifa. så jävla roligt. spelade hela kvällen. dom stannade till idag och körde hem för ngn timme sen :) lätt att vi ska köpa buzz och fifa =)


igår spelade vi även på hästarna. gick dock inte så bra för oss, men papi vann som vanligt =) congrats...


tack älskepälske, bror och daniella för denna helgen =)


BUZZ =)

  


programledaren som mobbade ut johan =)

  


det var sjukt roligt

  


älske, daniella och lillebror

  


vi innan utgång. jag sög fett på bowlingen =) ha ha, men det var sjukt kul...

  


sen igår va det lillkronorna som spelade. 1-10. er are so good. daniella klippte av älsklingen kalufs. ÄNTLIGEN =) så nu är han så jävla mkt mer grannare och sexigare... we like =) får hålla hårdare i honom nu. ;)

  






























Av Kim - 25 december 2009 13:09

Då är julen över. Eller ja, det är ju juldagen idag, men ändå.


Lilljulafton var vi som vanligt i Broby. Klädde granen, spelade hästarna (den enda som vann var papi, congrats), spelade kapetleken, åt god mad, drack gott och avslutade med TP som vårt lag vann (papi, jag och johan) =) En helt underbart rolig kväll...


Igår på juleafton körde vi hem till Malmö, va hos svärföräldrarna, åt gott, spelade kapetleken, fick juleklappar =) jag fick spikmattor :D wei och så snackade vi skit och mög :D


Julen har varit riktigt underbar. För ett år sen så va allt pest, jag grät, jag mådde skit, men vad jag inte visste då var att det som hände va det bästa som hänt mig. För nu har jag oerhört stark kärlek. Jag älskar verkligen Johan och njuter av varje sekund vi är med varandra :D


Jag på lilljulafton

  


Papi <3

  


Mami och Modo <3

  


Jag fixar granen som vanligt :) Min tradition

  


Och på toppen en skåneflagga :)

  


Tomten Kim

  


Mami fixar osten =)

  


Finaste Johan <3

  


Älskade lillebror i ett nötskal =)

  


öppning av kapeter från kapetleken =) jag vann bara två, varav den ena fick mami, så det slutade med en för mig..

  


Johan fick många kapet =)

  


Nu är det dags för TP  och fortsatt go dricka:) papi, jag och johan i ett lag... mami, martin och daniella i andra... the looooser team =)

  


Me and my love <3

  


Martin brainstormar =)

  


Tårtorna fyllda med tårtbitar, det var himla jämnt, men jag avgjorde genom att svara rätt på vår fråga =)

  


Sen dagen efter var det dags för julafton hos svärföräldrarna.

  


Kärlek

  


Världens finaste

  


Svärföräldrarna

  


Min kärlek

  


Svärfar Nisse

  



Tack alla inblandade för julen. Har haft det suveränt.


Idag kommer lillebror och Daniella. Spela fifa 10, nhl 10, buzz och sen ska vi bowla på O´learys ikväll. Kommer bli sjukt kul =)


 

Älskar dig Johan,

 

nu och för alltid!

























































































































  

Av Kim - 20 december 2009 18:02

idag firar jag och min underbara Johan 6 månader. =)


jobbat helgen, ledig imorgon, jobb tisdag sen är jag jul ledig...


lägenhetsvisning imorgon, julklappsköp och tvättning.


här är apmycket snö. nästan typ 3 dm. så HÄRLIGT!!!!!!


älskar dig


  

Av Kim - 15 december 2009 17:44

jag är helt slut. jobbat fram till 13.15 sen gått på stan i 3 timmar... köpt julklappar till Hannah och Gabbe gabs <3. Och till svägerskan Madde. Sen imorogn blir det Elias och Erica <3 .


Jag är ledig imorgon, Johan också. Då ska vi kolla på lägenhet och baka pepparkakor med svärmor.


åh, det snöade idag =) men det slutade lika snabbt igen :(


ÅH VAD JAG TRIVS PÅ JOBBET!!!!!!!

Av Kim - 12 december 2009 16:58

WOHO!!! 7 rätt på hästarna... det gav inte så mö, men jag hade sju rätt. jag jag jag =) och johan me. två system, båda sju rätt. och så hade vi dubbeln me =) så vi gick plus idag.. känns bra... jag hade verkligen sju rätt =)


man kan inte styra utdelningen, man kan bara ha dom =) och det hade vi... wehooo


2-1 i hockeyn. FAN. kom igen nu grabbar.. kämpa kämpa kämpa kämpa


älsk ska på julfest och jag ska till susie. dock håller hennes syster på hv71 så känns lite halvsäkert. ha ha. =) det kommer bli trevligt.

Av Kim - 12 december 2009 10:01

Idag är det lördag. Då är det trav, hockey och så ska jag till Susanne ikväll när Johan drar på julfest med sitt jobb. Ska ta ut hästarna nu till miljonerna :)


Denna veckan har varit så enormt bra, rolig och fantastisk. Min hjärna stimuleras varje dag och jag lär mig ständigt nya saker och träffar nytt folk. Jag trivs så fantastiskt bra med min tillvaro just nu och det känns så skönt. Denna veckan har jag suttit helt själv i kassan och det har gått enormt bra om jag får säga det själv =) Det hjälps ju att man har så enormt bra och härliga arbetskamrater som man har =)


Kollade på en lägenhet igår. en 2½ i lägenheterna mittemot oss där vi bor nu. den va väldigt charmig och mysig. vi vill ju egentligen ha en trea och visst kunde man bygga om den till det, men då blev den så lite typ. plus att det stank rök i hela lägenheten. så njaaa... ska kolla på en trea på imorgon.


hoppas ni får en bra helg


idag är det stor stor match. FBK möter HV71. Vi får fan inte ta en nolla denna matchen grabbar.


älskar min sambo

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards