This Is My Life

Alla inlägg under januari 2010

Av Kim - 26 januari 2010 17:34

patsy. im totally getting it. ring ring ring for faaaan. :) behöver besök


idag är jag ledig. L-E-D-I-G. gick på stan med Susanne. har kommit hem, ätit lite och nu ska jag färga håret. sen blir det HOCKEY! =)


sen är det jobb i sex dagar. ledig en sen jobb igen. men det gör inget. jag trivs på mitt jobb. =)


på måndag börjar johan med nytt schema ist för 09-21 så är det 09.30-21.30 well o well


jag längtar och ser framemot till vecka 26 :) det kommer bli min vecka.

Av Kim - 21 januari 2010 18:13

patsy. jag veeeet. usch vad dålig jag är.. men men. jag har faktiskt ingen bra ursäkt. förutom att när man kommer hem halv nio på kvällen och måste först ställa sig i köket för att fixa middag inför morgondagen och sen fixa undan så är man inte så sugen. men slå mig på fingrarna. jag ska bli bättre... å du, ölandsbron hälsar :)


var hos mamma och pappa i helgen. firade mamma =) hade sjukt roligt =) tog fina familje foton. dom kommer ut me sen =)


åh, andréa och hennes pojkvän har lurat in mig i fishville träsket. ha ha. och nu vill jag inte låta mina fiskar dö...


jag älskar min sambo <3

Av Kim - 9 januari 2010 13:04

idag jobbar jag. jobbar helgen. lunch just nu... underbart gäng så det gör inget att det är lördag och jag sitter här :) älskepälske fixar mina hästar, jag har tagit ut systemet så får han fixa. efter jobb så kommer älsklingen och hämtar mig så ska vi hem till andy och barnen för att äta anka. ska träffa mina barn ju =)


ha en trevlig helg =)

Av Kim - 8 januari 2010 20:10

gud vad trött jag är. plus att jag inte mår bra. jag fattar inte vad det är med mig. så fort jag blir trött så blir jag illamående och helt yr och borta.


jobb i helgen igen. skönt. sen nästa helg ska man äta middag för att fira mami =)


ibland känner jag mig bara så utanför och att sen få typ motarbetning pga det är inte heller så kul. önskar bara att få förståelse för varför jag känner mig utanför. ge mig det?


nu har jag diskat, lagat mat och ätit. dock är inte kall mat en höjdare. men det gick ner. har fixat mat till jobb imorgon me.


imorgon är det johans första match sen juluppehållet och så jobbar jag ju :( hade velat se...


nej om jag ska plocka ut hästarna inför morgondagen eftersom jag jobbar och sen ska jag bara slappa.


ha en trevlig helg alla


och vet ni vad? jag älskar mitt jobb :D

Av Kim - 7 januari 2010 20:26

WEI


Kim har fått ett fast schema =) i fyra månader. så underbart :)


idag fick jag rycka in tidigare och så blev det lite senare me. va typ mellan 40-50 i kö konstant idag. så jobbigt. men vi var ett härligt gäng. och imorgon får jag rycka in tidigare också då G fortfarande är sjuk. men det gör inget, behöver timmarna.. och vi är samma gäng. så det kommer att bli kanon.


la la la la..


kom hem nu min älskling...

Av Kim - 4 januari 2010 16:10

god fortsättning på er alla. dom läsarna som finns kvar. ber om ursäkt. har inte riktigt haft tid precis att sätta mig i lugn och ro framför datorn. jag och johan är alltid på språng, och det är så jävla härlligt :)


så nu har vi nytt år. 2010. detta året kommer bli det bästaste. hoppas och tror jag... 2009 var för mig väldigt rörigt. det började med ett krossat liv men det slutade med att jag fick mångfald åter. lyckan kom stort och överväldigande och mitt hjärta har aldrigt varit så här stort eller fyllt med kärlek. Johan har gett mig så enormt mycket. och nu trivs jag riktigt bra i Malmö och börjar känna mig hemma till 100%. Trivs på jobbet och trivs med vänner och familj här nere.


året som gått

 

Januari

månaden då jag precis hade blivit singel.  månaden då jag blev lämnad ensam i Halmstad. månaden då Nina kom in i mitt liv med sin katt Nils. Månaden då jag inte ville leva. Månaden då jag inte orkade mer. månaden då jag ändå bestämde mig för att kämpa vidare. månaden då jag inredde min lägenhet precis som jag själv ville. månaden då jag rasade fem kilo (som tyvärr nu är tillbaka). månaden då jag köpte min soffa.

        

 

Februari

månaden då jag verkligen nog insåg att jag är värd bättre, men inte kunde släppa taget ändå. månaden då piffi och jag hade ett av alla våra påhitt.

     


mars

månaden då jag började skita i det förflutna, drack ganska mkt alkohol, festade varje dag. månaden då Misan gick bort :( månaden då jag köpe min nya tv.

                

  

april

månaden med kanske lite för mkt alkohol. månaden då jag och johan såg varandra för första gången <3 månaden då micke kom på besök :)

                              


maj

månaden då vi firade lillebrors 25 års-kalas. dock inga bilder här. fråga mig inte varför.

    


juni

månaden då jag och johan hade vår första dejt <3 och blev ett par. månaden då jag släppte allt och blickade framåt. månaden då jag fick äkta kärlek in i mitt liv.

                  


juli

månaden då jag hade min bästa semester någonsin.

      


augusti

månaden då vi började planera att flytta ihop <3

          


september

månaden då jag fyllde år och flytten började gå ner till Malmö <3

                                              


oktober

månaden då jag och älsklingen blev sambo officiellt <3 månaden då jag grät för att jag lämnade min lägenhet, men det är det värt. månaden då jag fick ett par inlines och skridskor av min älskling.

              


november

månaden då älsklingen fyllder 26 och PS3 med NHL10 kom in i vårt hem =)

                  


december

månaden då jag fick mitt nya jobb i Malmö :) månaden då det innebar att jag SLAPP pendla 30 mil om dagen. månaden då jag och johan pratade om vår framtid. månaden då jag insåg att här hör jag hemma. månaden då lillebror och daniella var här första gången. månaden då mimmi fick avlivas :(

    

                        


jag har lärt mig mycket under 2009. att stå på mig. att vara stark. kärleken kom tillbaka. och nu är jag lyckligare än någonsin.


tack johan för det bästa halvåret ngnsin. och jag vet att du kommer ge mig världens bästa 2010. älskar dig

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards