This Is My Life

Alla inlägg under februari 2010

Av Kim - 28 februari 2010 12:12

igår efter jobb så va vi som sagt hemma hos svåger med familj. där hockeytoken isac ville ha mig i mål...


va tycker ni? en hockeykarriär kanske? =)


  


  


  


  


  


isac har grymma slagskott....


tack för igår alla inblandade. lika mysigt och trevligt som alltid...


idag efter jobb ska vi på hockey. limhamns möter kallinge. go larsson go...



Av Kim - 26 februari 2010 20:28

ha ha patsy, du är välkommen iaf :)


nu har jag precis kommit hem från min lediga dag som jag spenderade i halmstad. lunchade med bästa gisela på stan och sen umgicks jag med underbara Nina :)


imorrn ska jag jobba extra och sen efter det ska vi till andy med familj och äta middag. va så längesen jag träffade barnen.


på söndag är det jobb och kanske hockey och kanske besök av patsy :)

Av Kim - 25 februari 2010 13:18

helvetesjävlafanskapskithelvetefuckfanfanfanfanfan
fanfanfanfanfanfan....


jävla skit...


sverige, detta borde ni ju ha vunnit....


nåja..


fbk tar sm-guld och tre kronor vm-guld.


så d så.


Patsy: kommer du på söndag iaf? hockey bockey i limhamn ju ;)

Av Kim - 24 februari 2010 16:57

hade så jävla roligt i helgen när patsy var här... så jävla kul. det behövde jag verkligen. hon kom i lördags, då stack hon, jag och johan på hockey. kollade på limhamn när dom vann playoffen :D sen så stack vi hem, spelade guitar hero och os. sen kollade vi på os. drack öl och hade sjukt roligt. i söndags så drog jag och patsy till entré. shoppade lite och kollade på bio. sen hem och kolla os. sen stack hon hem i måndags efter hockeyn som la swede vann :) så jävla bra. och jag stack till jobb.. fler såna helger =)


nyss hemkommen från jobb och en shoppingrunda på stan. och jag är så sjukt nöjd. för en gångs skull så tyckte jag att jag blev så jävla fucking snygg i det jag köpte... två långa tajta linnen som formar mina kurvor, en i svart och en i stark färg (patsy tvingar mig), sen en skjorta/blus att ha över. ett par skor. och en tajt t-tröja med marilyn monroe med knallröda läppar. allt satt så jävla perfekt... testade dom när jag kom hem till mina snygga leggings som jag köpte i helgen. och allt formar verkligen mina kurvor... är så glad =)


nu ska musiken igång och sen ska jag städa färdigt.


älsklingen började städa igår, och sen när jag kom hem så skulle vi mysa i soffan, vi somnade inlindade i varandras famn. så jag får fortsätta städa idag :)


imorrn ska jag fixa mina naglar :D och på fredag drar jag till halmstad. lördag ska jag och johan hem till hans bror med familj efter att johan och andy spelat match. och på söndag är det jobb. på måndag kommer annelie <3


ÅH! jag har vunnit biljetter till rögle-luleå matchen den 11 mars... :D via jobbet. jag och johan ska dit. så kul att se elitserie lag spela :D

Av Kim - 18 februari 2010 21:20

gojjde vad trött jag har varit idag. kollade på hockeyn inatt. sverige vann :) 2-0, bra jobbat lundqvist.


imorrn är det hockeybockey med susanne. sen på lördag kommer patsy. jag välkomnar verkligen denna helgen.


jag längtar verkligen till nästa fredag, då ska jag till halmstad och träffa gisela och mina vänner :) ser väldans mkt framemot det <3

Av Kim - 17 februari 2010 18:25

på lördag kommer patsy  :) wei, kommer bli så jävla roligt...


johan är på hockey med isac och andy. jag ska ju gå på fredag med snusen och gänget så ist för att köpa en extra biljett till mig idag (andy fick tre från jobb) så sparar vi dom pengarna så stannar jag himma. tänkte vila nu så jag är vaken sen när johan kommer him, ska se hockeyn inatt halv två. då spelar sverige sin första match:D


nu kung fu panda på tv =)



Av Kim - 14 februari 2010 13:18

idag är det kärleksdagen. jag firar inte den ngt speciellt. ett jippo bara för att folk ska handla. affärerna höjer sina priser bara för vi är kära.. nåja... vi ska äta middag hos svärisarna iaf.


men eftersom det är just alla hjärtans dag så vill jag säga till er som känner er träffade att jag älskar er och tackar er djupt för att ni kommit in i mitt liv...


älskar min underbara tokfamilj och dess respektive och älskar min sambo Johan överalltannat. detta året kommer föra mkt till oss... det vet vi :) längtar till vecka 27... älskar dig med hela mitt hjärta...


  

Av Kim - 13 februari 2010 11:31

idag är det lördag. underbara lördag. ledig i helgen. har laddat him spotify och loggat in på mitt gamla konto. massa bra låtar som får en att vilja tillbaka till innegården i Halmstad. gud vad jag saknar den och mina vänner... men snart ses vi =) den 26 kommer jag. wei


johan är och spelar match. sen va det skridskoskolan med isac efter det, jag stannar himma. lyssnar på musik och kollar hästarna, Pappi! det är ju sjukt svårt idag :)


imorrn ska vi him till svärisarna och äda middag.


på måndag ska jag hem till Ante efter jobbet och slå honom i tv-spel, hans sambo va trött på att han fick all utskällning när det inte går bra för Ante, så jag får vinna lite över honom me =) ska bli roligt...


på fredag ska jag se Mif-Leksand :D med susanne, hennes sambo Jimmy och hans föräldrar. Johan jobbar ju.. ska bli sjukt kul att se dom möta leksand live... hoppas på en vinst och bra match...


och på antingen lördag eller söndag kommer patsy hit :D ska bli sjukt kul... så stannar hon till måndag. då ska jag dra med henne på bio =)




Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards