This Is My Life

Alla inlägg under maj 2010

Av Kim - 31 maj 2010 14:46

Åh jag är så trött på allt som jag utsätts för. eller ja, som min kropp tydligen tar emot. är d inte det ena så är det fan d andra. it sucks.


kolla in denna filmen... är rätt bra. http://www.knulltradet.se/filmen.html hur många har du egentligen haft sex med? =)


nu vila och vatten...


v 14+4 <3

Av Kim - 26 maj 2010 19:16

åh..


jag är så trött på att va sjuk och må dåligt. nu har jag åkt på bihålsinflammation. och det enda jag vill är att kunna jobba, träffa folk och må bra. men neeeej då... gah.. älskade underbara bebis, du ska veta att du är enormt älskad för så som du gäckar din mamma, det är inte snällt alls ska du veta :)


sitter nu i soffan med Goggi sovandes bredvid mig, tätt tätt intill. dom är så kelna <3 imorrn ska dom till fabror doktorn. får masa mig dit för dom måste verkligen dit.. våra små änglar...


har fått tid till ultraljud me :D den 24 juni ska vi dit. längtar sååå mycket <3



Av Kim - 24 maj 2010 15:27

Du är i vecka 13+4, dvs vecka 14.


Den 21/3 klockan 19.26 tog jag ett graviditetstest som visade positivt =) för att vara på den säkra sidan körde vi och köpte ett till, och även det visade bebis. jag blev så glad så att jag grät. även om det inte var planerat så är vi otroligt glada och tacksamma över denna gåva. dock har jag inte fått ngn underbar graviditet utan jag har fått en ganska så hemsk sådan. mår illa dygnet runt och kräker varje jävla dag. det suger. men så värt det. Johan har varit och är fantastisk, han gör allting, ställer upp, ser till så jag har det bra och tar verkligen hand om mig.


i torsdags den 20/5 så var jag hos BM för första gången. skrev in mig och tog massa prover. jag fick även lyssna på "Ottos" hjärtljud, vilken enorm fantastisk känsla. Hon sa att "Otto" har växt fantastiskt bra för hjärtljuden var väldigt starka. Åh vår bebis <3 Vår underbara bebis. Dock vet vi inte könet ännu men mamma är stormsäker på att det är en han så hon har döpt honom till "Otto". Vi ska på ultraljud i vecka 18 så det är ganska snart och då ska vi ta reda på könet...


Så nu har vi en liten familj. Jag, min underbara fantastiska Johan, Wheeno, Goggi och "Otto".


På torsdag ska vi kolla lägenhet som johan redan varit och kollat på igår när jag låg bombsjuk. denna verkar bra :) och på torsdag ska vi även till veterinären med våra kisar. En hälsokontroll och vaccination.


   vecka  12+4

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards