This Is My Life

Alla inlägg under juni 2010

Av Kim - 30 juni 2010 11:58

Naw. Igår va vi hos veterinären med Wheeno och Goggi för en andra vaccination. Och det gick bra, förutom att dom hade gått UPP i vikt istället för NER. oppsss. mitt och johans fel :) får sluta med lax och makrill :) men så har ju Wheeno haft lite problem med andningen, typ 1-2 ggr i veckan har hon fått andnöd, precis som om hon tappar luften, så vi röntgade henne. Stackars Wheeno har lite täta luftrör som antaligen beror på lite astma, så vi fick medicin till henne som jag ska hämta ut. Men tänkte att det är inte bra att börja med det direkt eftersom vi ska iväg nästa vecka och ha olika kattvakter. Kan va lätt hänt att dom glömmer ge henne tabletterna då. Våra älsklingar. Dom är dyra i drift. Detta kalaset gick på 3000:-. Men som tur är så är dom ju försäkrade våra guldklimpar så jag får skicka in alla papper till Agria så får vi se vad dom säger.


Efter veterinären igår så var vi och skrev på papper för vår lägenhet som är såld nu :D så snart flyttar vi. LÄNGTAR som faaaaan... Och efter det så kom Susanne, Jimmy och lillsnorpan för lite middag och snack. Så mysigt.. Och det var så kul att se katternas reaktion på att vara med en bebis :) dom blev så lugna och försiktiga... ja snart är dom storasystrar och får en liten lillebror <3.


På lördag drar vi till Trönnine. Så mysigt det ska bli. Men har sån ångest för att lämna katterna... även om jimmy kommer och matar dom och alex sover här ngn natt så ändå. Dom är ju så sociala och kelna... kommer sakna ihjäl mig <3


   


Har hittat "Ottos" första skor me :) finns i en butik här i Malmö. Kim ska köpa. Sååå coolt ju :)

  

  

Min mage bara växer och växer. SÅ mysigt :)

Av Kim - 27 juni 2010 11:03

Ja kärt barn har många namn. Vår älskade son <3


bf 27 november :)


            

Av Kim - 24 juni 2010 06:55

Åh. imorse när klockan hade sina ringningar och jag fortfarande halvsov så drömde jag en sån hemsk dröm. Åh mina katter. INGEN eller INGET får skada dom. Jag va så ledsen imorse. Men dom låg tryggt och sov bredvid matte när jag vaknade :) mys


wheeno rymde igår från selen. hon lyckades ta sig loss på ngt sätt. hon va sååå busig. sprang rakt in i busken och väntade på matte :) ha ha...


idag om 5 timmar är det ultraljud... jeaj :)



Goggi däckad efter friskluften.. Sötnos med tungan ute :)

  

Av Kim - 23 juni 2010 09:44

Jag är så dålig. Innan uppdaterade jag min blogg jättebra. Men inte nu längre. vad har hänt? :S mycket kan jag visserligen säga :) och allt går i kärlekens tecken <3


imorgon klockan 12.00 ska vi på vårt första ultraljud. ska bli så spännande. längtar jättemycket :)



Av Kim - 20 juni 2010 21:08

idag har jag haft en sådan enormt, underbar och kärleksfull dag. jag och min älskling firar 1 år tillsammans och det mös vi till med att sticka till Ales stenar, Ystad och kustvägen hem. SÅ mysigt... Berättar mer sen om dagen annan dag :)


<3

 

 

 

    

Av Kim - 6 juni 2010 16:16

Kolla vad fina våra älskade katter är <3


            

Av Kim - 1 juni 2010 18:48

För exakt ett år sen va d tydligen kanonvarmt och het sommarvärme. idag regnar det. på fredag för exakt ett år sen hade jag och johan vår första date <3 my big love.


jag har huvudvärk så d sjunger om det and i fucking hate it...


om 23 dagar så får vi se vår älskade bebis för första gången...

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards