This Is My Life

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

kodakmoment

Av Kim - 20 februari 2011 12:32

så jävla tråkigt att Johan jobbar 13 timmar idag. 8½ timme tills han kommer hem. Ludvig och katterna sover. och jag borde egentligen fortsätta städa. jag och Ludvig tog en lång promenad innan på en timme. va så skönt :) gick slingan två gånger för Ludvig somnade inte förräns vi nästan kom hem och då tyckte jag det var synd att han inte fick sova mer om han skulle vakna så jag gick rundan en gång till. sen fikade jag när jag kom in medans Ludvig lekte i sitt gym. har börjat sätta in foton i albumen, och det är så härligt att kolla på gamla foton från när han är nyfödd :) min lilla knatte.


igår så hade vi en riktigt härlig dag. blev en spontandag till slut. medans johan och torbjörn spelade match så va jag och frida i stan. sen mötte vi upp våra grabbar och lunchade. sen drog dom på hockey medans jag och frida med barn åkte hem till oss och spelade wii. sen åt vi god mat när grabbarna kom hem :) riktigt mysig dag. och jag fick ett jättansfint armband av Frida som jag är så jävla glad över :) jag tycker om Frida, hon är en bra vän och snäll :)


till helgen ska vi på 40-års kalas till ngn släkting åt Johan. jag har dock aldrig träffat dom, men d va längesen Johan har gjort det så vi drar dit. sen jobbar johan på söndag igen. suck..


på fredag kommer systeryster hit med mina underbara syskonbarn <3 jeaj


på torsdag fyller väderkvarnen 3 månader och på onsdag ska han få sin vaccination :(


på tisdag är johan ledig och då ska vi köra och köpa vår symaskin. jeaj :) här ska sys....


nu blev veckan i felordning. ha ha... :)


nej om jag ska fortsätta här hemma lite....

  


I´m amazing.

 

Just the way I am.

 
 
Mamma

Mamma

20 februari 2011 15:01

Saknar er!
Tur jag har filmen jag tog.! Puss

http://www.hathors.se

 
Ingen bild

frida

20 februari 2011 19:56

Jag tycker om dig också:-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards