This Is My Life

Alla inlägg under juli 2011

Av Kim - 26 juli 2011 19:12

just nu sitter jag ensam i soffan och tittar på hästarna. det är ju hugo åbergs på Jägersro idag men jag och liten stannar hemma då det är på tok för mycket folk för att ta med honom och alldeles för sent. så Johan är på plats med sin bror, liten sover och jag sitter här som sagt...


en liten update


i måndags så kom Piffi hit :D MINI MARIO!!!! blev mycket mys, mycket spelande och många kramar. piffi tokvann första kvällen på monopol och jag andra. mohahaha :) hon stannade till onsdagen sen va hon tvungen att lämna oss :(  Piffi kommer att bli en helt underbar mamma när hon får barn <3


Ludvig kvällsmyser i sin fadders famn <3

 

i fredags så kom Louise och Theo hit för lite bus, mys och skvaller :) Theo lärde Ludvig att äta smörgåsrån och Ludvig tog Theo på en tur i bilen :)

     

i lördags så åkte vi till min underbara syster för att fira henne och Hannah. min familj är totalt galen men gud som jag älskar dom allihopa <3 hade så jävla roligt och mysigt....


såhär glad är man när man vet att man är på väg mot Ö. Göinge :D

 

älskar daj min underbara syster yster <3

       

världens bästa mamma/mormor, syster/dotter/moster, son/barnbarn/systerson och jag :D

         

imorrn drar vi till Tingsryd för att träffa Johans föräldrar och så ska vi även köra inom Broby för att hämta min POPSWATCH!!!!! :D


avslutar med en bild på vår underbara son. det är helt okej att han redan väljer att vilja hjälpa till :D

 

Av Kim - 20 juli 2011 21:03

jag har världens finaste son och min fråga är: kan man älska sitt barn för mycket?


     

glöm inte rösta på oss :)

http://svenskaspel.se/?pageid=/kampanj/sommar-2011&entry=2274

Av Kim - 14 juli 2011 14:13

har fått lite foton av pappa som han tog när jag, johan och ludvig hälsade på dom i husvagnen uppe i mellbystrand :)


                 

första gången Ludvig såg, hörde och luktade havet :)


glöm inte rösta. kom igen =)


http://svenskaspel.se/?pageid=/kampanj/sommar-2011&entry=2274

Av Kim - 12 juli 2011 08:49

rösta på vår fina sommarbild :)


http://svenskaspel.se/?pageid=/kampanj/sommar-2011&entry=2274


tack på förhand

Ludvig och Kim


ps. länka gärna vidare och skicka till era vänner =)



Av Kim - 11 juli 2011 19:50

idag drog lilla familjen till Österlen för en mysig dag. Började i Kåseberga destination Ale stenar. Sist vi var där var när vi förlovade oss :) då låg Ludvig i magen, nu låg han i vagnen och på filten :) efter vårt stopp där så körde vi hemåt och stannade inom Nybrostrand för blöjbyte, glass och en promenad ner mot havet. bortsett från att jag har lyckats bränna mig när det var jag som var i skuggan med Ludvig och Johan låg och pressade (han har inte bränt sig) så har jag haft en väldigt mysig dag :)


börjar med färgfoton och slutar med svartvita :)

                                         



Av Kim - 10 juli 2011 16:51

idag tog vi en liten promenad runt parken här och hade lite mys på vår nya picknickfilt vi fick av mamma :) Ludvig gungade även för första gången. han tyckte det var mysigt men tyvärr kunde vi inte gunga så länge då solen stod rakt på med sina gassande strålar. så det får bli fler gånger där det är skugga istället. det är skönt med detta bostadsområdet, där är många lekplatser utplacerade :) lite bilder från myset idag :)


   

 

                           


         

åh just det ja. Ludvig har gått sina första steg. nu är han så snabb så det är svårt att hänga med honom ibland :) vår lilla kille :)


om vädret tillåter det så lutar det åt att det blir Österlen imorgon :) MYS

Av Kim - 9 juli 2011 21:16

idag blev det en familjetripp till Skånes Djurpark. Kan skriva så mycket men jag släpper lös en bildbomb istället som berättar det mesta :) att vi blev insläppta är väl kanske inte så konstig men att vi blev utsläppta, det är fan ta mig konstigt :)


    

                              


           

 

tack för idag

Av Kim - 5 juli 2011 19:14

jag är faktiskt stolt över mig själv när det gäller fotografering. jag är bra. grymt bra. klapp på axeln Kim. klapp på axeln... önskar dock att jag hade fett med pengar så jag kunde köpa fler objektiv och ha en egen studio...


                                         


Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards