This Is My Life

Direktlänk till inlägg 3 december 2011

1 år har gått, tiden bara susar förbi...

Av Kim - 3 december 2011 20:22

amen åh jag veeeeeeet. för jävla daulit av mig rentutavsagt... finner inga ord. och har inte heller ngn riktigt ursäkt mer än att jag bara startar datorn typ once a month och det är när räkningarna ska pröjsas, och inte ens då bloggade, men nu :)... så så så...


det har hunnit hända mycket iaf. vår lille prins har hunnit bli 1 år. kan ni tänka er. 1 helt år har gått förbi oss. tiden går för fort. alldeles för fort. men han kommer alltid vara min bebis. vår söta lille Ludvig... han har utvecklats så mycket.


- han går, gjorde han visserligen redan runt 9 månader, men sen när han började krypa så gick det fortare att ta sig fram så då kröp han bara istället, men ngn vecka innan han blev 1 så började han gå igen.

- hans första tand har kommit fram, där UPPE. det är så jävla sött när han ler och man ser den vita bissingen =)

- han pratar. så bra och tydligt. förutom mamma och pappa så säger han bl.a; mjau, tack, katt, tittut, hej, bebis och massa andra ord. han härmar så bra. säger vi ett ord några gånger så sitter det där sen.

- han förstår så bra. frågar jag var bilen är så hämtar han den (inte den riktiga dock utan leksaksbilen;)), frågar jag var bollen är så hämtar han den, frågar jag var katterna är så går han och letar upp dom. så duktig.

- frågar jag vad bilen säger så låter han bruuum, frågar jag vad katten säger så jamar han. så sött :)

- han går på pottis

- han reser sig själv utan att hålla mot något

och en massa annat. det är så härligt att få vara med om en sådan här utveckling. att få se något nytt hända varje dag. det är så underbart. han är så underbar.


hans 1 års kalas blev kanonlyckat och bra. fick massa fina paketer :) väntar dock på fotona från pappa PIK PIK PIK :) men får väl ta dom på hårddisken när vi kommer upp till jul :) dock saknade vi min bror med daniella och sen va ju inte PIFFI PÄRSSON där heller. men men :(


visst är han absolut den sötaste i heeeela vida världen???


stor kille på sin 1 års dag :) ber om ursäkt för toastolen ;)

    


far och son. mina fina pojkar <3

  


gul flagg!!!!! :D

 


sötaste pepparkakan :) åh naj, detta är inte julkortet. det visar jag som vanligt inte upp förrän det är skickat :)

     

 
 
Ingen bild

Piffi

3 december 2011 21:17

Sååå gudomligt söt han e:) saknar er super mycket!!

 
Mormor

Mormor

3 december 2011 23:09

Så underbart söt. Suck!!! Saknar!!!!

http://www.hathors.se

 
Pappi

Pappi

5 december 2011 13:31

Wow. Det lever.

http://wilmerxsc.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards