This Is My Life

Alla inlägg under juli 2012

Av Kim - 20 juli 2012 15:13

Imorse badade Ellioth för första gången. Hans navel ramlade av på hans 2 veckors dag men vi väntade och badade honom till idag, när han blir 3 veckor, för då badade vi Ludvig för första gången. När Ludvig va 3 veckor alltså, förvirrande :) Iaf. Han älskade det. Ellioth kommer nog bli ett vattendjur precis som sin storebror. Och när Ellioth badade med pappa stod Ludvig bredvid och sa "bada bada bada" samtidigt som han höll på att klättra över badkaret, så han fick me bada efteråt, fast han badade igårkväll. Som sagt. Vattendjur :)

Sen tog vi en prommis till Svågertorp för att handla lite och röra på fläsket. Skönt med en massa km promenad :) På vägen hem kom det en rejäl össkur men som tur var så köpte vi regnskydd till Ludvigs sulky så barnen höll sig varma och torra iaf :)

Nu sover båda och våra stora prins har verkligen aj aj i munnen. Dumma kindtand, kom igenom nu ordentligt.

Av Kim - 18 juli 2012 19:45

Jag är verkligen så enormt lyckligt lottad. Jag älskar verkligen min familj. Heeela tjocka släkten <3 Bara så ni vet.

Och vi har verkligen dom finaste pojkarna <3

Av Kim - 17 juli 2012 22:05

Idag har min älskade syster med familj varit på besök. Alltid lika härligt och mysigt. Hatar att bo så långt ifrån. Man ses så sällan. Ludvig har haft så kul idag med sina kusiner! Underbara barn :) Och Ellioth fick fin fina presenter :)

Av Kim - 17 juli 2012 13:21

ÄNTLiGEN har dom fått tummarna ur och skaffat en app till att blogga. Så nu lär det bli bättre uppdateringar. Så vad har hänt sen sist?

Ellioth har äntligen kommit till världen <3 han är underbar och en kopia av sin bror på alla sätt bortsett från att han är ett litet kräkbarn. Mer om förlossningen och den första veckan som inte var rolig kommer sen när jag sitter vid datorn.

Ludvig är jätteglad för sin lillebror och är så snäll och duktig. <3

Snart kommer syster med familj och då blir det bus :)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards