This Is My Life

Alla inlägg under september 2012

Av Kim - 26 september 2012 12:50

Kolla så stark och duktig jag är :)

Av Kim - 23 september 2012 19:57

Dagen började kl 4 imorse av att Ludvig vaknar och vrålskriker. Fick fram aj aj öra mellan tårarna. Varit hos dr halva dagen typ. Världens bästa läkare! Nästan så han ska få dagens ros i tidningen. Örat är ej läkt. Ringa audiologen imorrn eftersom han har haft vätska där länge och går på kontroll. Blir kanske op trots allt? Sen tog han en powernap i bilen på 10 minuter på vägen hem och somnade inte förrän 18 ikväll. Vår älskade son.

Samtidigt är Johan fortfarande sjuk men fick värsta medicinen hos dr idag me så nu hoppas jag att han blir frisk snart. Ska på återkontroll om nga dagar annars om inte denna medicin hjälper. Och Ellioth hostar fortfarande. Mina pojkar.

Själv så har jag me fortfarande ont överallt typ. Men är nog mkt pga att man inte får den riktigt vilan man behöver. Så nu ska jag sova så jag orkar va vaken inatt om det behövs. Godnatt!

Förresten. Klockren bild på mig och Ludvig som skriker åt allt det onda!!!!

Av Kim - 18 september 2012 22:05

Jag älskar er!

Av Kim - 14 september 2012 13:00

Ludvig har kraftig öroninflammation. Stackaren. Inte konstigt han inte har kunnat sova ordentligt. Men han har fått 3 doser penicillin nu och han vilar tom middag så det börjar nog lätta lite för honom. Hoppas han blir bra snart så han kan till Hoppetossan på måndag.

Ellioth hostar som bara den. Får hålla koll på den så d inte blir värre. Han hade ju me feber igår men den försvann sen på kvällen. Annars hade vi behövt åka in sa dom.

Hockeyn drog ju igång igår. ÄNTLIGEN. Vi tog emot HV71 hemma och tyvärr så förlorade vi på öt. Men bara att ta nya tag :)

Mamma har ju varit här en runda. Och ingen var gladare än Ludvig. När han vaknade på natten med 39 graders feber och såg att mormor låg på soffan så va d bara hon som gällde. Så där somnade han om igen. Bredvid sin favorit <3

Av Kim - 13 september 2012 08:32

Min stackars prins. Vaknade 03 inatt med 39 graders feber. Törstig, skakig men pigg. Vägrade dock ligga ner förrän Iprenet funkar. Svullna körtlar så misstänker öronen. Ska till dr i eftermiddag och kolla öron och hals. Så är det kollat iaf eftersom han varit förkyld i snart 2 veckor och nu detta. Han har ju knappt velat äta på nga dagar och vaknat på natten. Men ändå varit superpigg.? Ja ja. Nu får vi förhoppningsvis svart på vitt om det är ngt. Men han skulle inte somna om utan sin mormor inatt iaf <3 somnade vid 5 igen och dom sover fortfarande gott därute. Ellioth vaknade vid 7 så han ligger här inne hos oss och snackar :)

Av Kim - 12 september 2012 08:04

Godmorgon. :)

Sitter in tha sofa och snackar med Junior. Ludvig och Johan sover fortfarande. Ludvig har haft en jävla natt. Han är så svullen i munnen så han knappt kan stänga den. Hoppas den nya tanden bryter genom fort. Han somnade hos oss med huet nere vid våra fötter när Iprenet äntligen gjorde sitt. Då va kl 06.30 07 vaknade Junior efter 11 timmars sömn. Duktig kille :) så inte mkt sömn för mig inte. Gääääsp.

Ludvig va på förskolan igår efter sin förkylningsvecka. Han är ju fortfarande snorig men feberfri och pigg. Han älskar nog sin förskola. Och jag me. Så härliga pedagoger och atmosfär! Är så glad att vi fick plats.

Idag ska vi nog till Burlövs Center. Köpa gå/löparskor till mig :) fick ju presentkort på Stadium av Ditte m familj när jag fyllde år <3

Nej nu somnar nog snart Junior igen. Får lägga honom, släppa in katterna igen och sen somna jag me om jag hinner innan Ludvig vaknar :)

Älskar mina pojkar så mkt! Och töserna me förstås.

Av Kim - 10 september 2012 21:00

På 8 dagar har Ludvig vilat lunch 2 utav dessa dagar. Och detta trots han varit och är förkyld. Förstår inte hur han orkar. Och han är ju inte mer gnällig utan bara sitt vanliga trotspåhitt och gnäll. Men idag när jag ville att han skulle vila lunch och han började gosa in sig för att sedan sätta sig upp och snacka en massa så kände jag att detta kommer aldrig gå. Kämpade lite men när han sedan ställer sig i sängen på fötterna och händerna med huet mellan benen och säger "mamma, du är uppochner" då brast det för mig. Härliga unge!!! <3 så han har varit vaken heeeela dagen. Idag me! :)

Nu sover dock både barnen och jag väntar på att Johan ska komma hem <3

Av Kim - 9 september 2012 21:20

Just d ja. Lite mobilbilder me från idag :)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Skapa flashcards