This Is My Life

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2012

Rulla runt :)

Av Kim - 16 oktober 2012 22:11

Idag va en stor dag i Ellioths liv. Han vände sig för första gången. Helt själv :) och som han "gympar" nu när man lägger honom på filtarna. från ena hållet. Till andra. Och runt. Och tillbaka :) härliga unge.

Vaket inatt me. Tycker så synd om Ludvig. Men det är bara att köra örondropparna och ipren. Tur vi ska till audiologen på måndag. Hoppas han säger ngt bra! Har ju ändå trots allt gått på kontroller där i 1 år men han har aldrig haft ont av vätskan där (vad vi vet) förrän nu när han fick sin första öroninflammation för snart 2 mån sen. Och han har ju slutat helt med lunchvila hemma. Fast han är tröttare än tröttast. Men vill inte och orkar inte bråka med honom om det. Så vill han inte vila så behöver han inte. Änsålänge så vilar han iaf på förskolan. Skönt det. Och dit ska han imorgon så då får han ikapp lite sömn iaf. Han busar och springer ändå på dagarna men minsta lilla motgång och han bryter ihop. Tar Mau och snyftar "aj aj öra". Det gör så ont i mitt mammahjärta. Sen 2 minuter senare drar han igång sitt bus igen. Att han orkar. Var får han sin energi ifrån?

Naj nu ska jag söva!

Godnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordni...

Av Kim - 19 maj 2013 13:02


Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt...

Av Kim - 20 november 2012 19:35


japp... detta är min son det... min smarta son... och bortse nu från röran. höll på att storstäda den dagen :)   ...

Av Kim - 12 november 2012 18:58

Usch hujedamej. Igår började det. Till slut låg hela familjen i magsjuka. Till å med lille Ellioth. Annars är d ju rätt ovanligt att så små får det. Men å andra sidan. Det är ovanligt att barn under 2 år får halsfluss. Ludvig fick det 2 ggr på 2 måna...

Av Kim - 7 november 2012 20:54

Jag förstår inte hur han orkar? Ludvig alltså. Han tar musten ur mig. Han har så jävla mkt energi samtidigt som han är så jävla trött. Han har ju slutat vila lunch här hemma helt. Har han inte gjort på över 1 månad. Inte för att inte vi vill. Nej då....

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Skapa flashcards