This Is My Life

Alla inlägg under maj 2013

Av Kim - 19 maj 2013 13:02

Alltså jag veeeet. Det är sjuuukt (gud vad fjortis det lät) längesedan jag va här inne. Vet inte ens om någon bryr sig egentligen. Och jag har nog faktiskt inget att skylla på mer än att det har varit väldigt mycket. Ellioth har varit väldigt väldigt väldigt VÄLDIGT sjuk. Vi låg inlagda 1 vecka på sjukhuset. Ni som är oss nära vet varför. Har blivit nga vänder till akuten efter det. Och han är egentligen inte frisk ännu, men det är under kontroll (änsålänge). Sen va Ludvig en sväng inne på sjukhuset me. Tur dom är så trevliga på den avdelningen. Ludvig hade stopp/tarmvred så vi fick ligga inlagda över en helg. Så det har tagit hårt på krafterna. Älskade söner.


Men iaf.


Det har hänt en heeeel del sen sist. Kan inte dra allt på en gång. Tar det största först :)


Mitt i all denna tumult och ledsamhet så kom det något glatt. Jag friade till Johan på alla hjärtans dag och han sa ja. Japp. Kan ni tänka er :) Han fick ju aldrig tummarna ur röven så då fick jag ta tag i det ;) så nu blir det bröllop. :D kommer bli så jävla mysigt… kyrkan är bokad och lokal är påtänkt. Ska be pappa boka den me bara… :D Längtar riktigt mycket. Så nu kommer det bli vääääldigt mycket bröllopssnack och tankar i denna bloggen. För nu behöver jag hjälp och ideér :D Det kommer bli ett litet och kärleksfullt bröllop. Och ingen flådig klänning. Utan jag ska ha en rockabilly inspirerad klänning som jag även kommer kunna använda vid senare tillfällen. Hade jag haft apmycket pengar så hade jag gärna köpt en fin rejäl brudklänning som jag bara använder då och sen hänger i garderoben, men det har jag inte så då vill jag göra såhär istället.


Har suttit med gästlistan lite. Och där kommer vi till det svåra. Suck… det är nog som pappa säger. Den kommer att ändras mååånga gånger.. haha… Men tror nog jag är nöjd med min sida. Sen är det Johan som får kolla sin. Efter det kan man börja sätta en budget.


Fotograf har jag fixat. Fina Lisa som är så snäll och ställer upp. Givetvis får hon betalt men det blir tusen gånger billigare, jag får en vän som jag vet kan fotografera, och som jag kan ge direktiv på ett sätt som nog annars kan vara svårt. Egentligen hade jag velat fotografera själv men det känns lite svårt. Ha ha…


Suck. Det är mycket man ska tänka på. Ring har jag redan. En ärvering från underbara Farmor med en diamant. Så fin och så värdefull för mig.


Well oh well. Nu päser Ellioth gott i sin säng medans jag och Ludvig sitter framför varsin dator. Han kollar film på sin och jag skriver på min J johan jobbar idag och det regnar ute. Heeeela dagen. Så kan inte gå ut heller. Önskade vi hade två bilar så vi hade kunnat köra ngnstans. Men men… Förhoppningsvis blir det lek med grannen efter middagen.


På återläsande :D


Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Skapa flashcards