This Is My Life

Alla inlägg under juni 2013

Av Kim - 9 juni 2013 19:35

Även om bröllopet kanske egentligen är rätt långt borta just nu så känns det ändå väldigt nära. Av ngn anledning så känner jag mig stressad. ha ha. Men bara för att jag är en sådan planerare tror jag. De tär mkt som måste ordnas och jag vill få ordning på saker och ting så fort som möjligt. Men jag har iaf mina brudtärnor klara. Alla sa ja och jag är så tacksam över att mina absolut bästa vänner vill stå mig så nära just denna dag. Det är min underbara syster Sarah och dom bästa tjejerna som finns, Piffi och Sandra. Kommer bli helt galet och så kul...


Det som rör sig i huet just nu det är färger. Vilka färger ska bröllopet gå i? vad ska vi ha för färger på klänningarna? Jag har iaf hittat min brudklänning. OMG säger jag bara. jag blev kär direkt när jag såg det. Ska kolla på den i Halmstad när jag ska dit. Hoppas dom har den inne bara. Och hoppas den INTE kostar fööör mycket. Vackra Sara hade den på sin bal och jag blev förälskad. Hon sa att det var kärlek vid första ögonkastet för henne också, vi har nog rätt lika smak vi :D


Men efter sommaren så tar iaf jag med mig mina fina tärnor för att shoppa deras klänningar och för att få hjälp med planeringen. Piffi är ju typ bäst på att matcha så det är helt fantastiskt att ha med henne. plus att hon är grym på att inreda så hon får ju liksom fixa dekorationen på bröllopet.. ha ha :D


Nej nu sover pojkarna gott och jag ska snart kränga lite kolhydrater. har gått och småätit nonstop hela dagen, det enda jag ätit me, så då kan jag lika gärna kränga lite pasta :D



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards