This Is My Life

Alla inlägg den 13 december 2006

Av Kim - 13 december 2006 15:35

en snurrig dag i Kims liv idag me.. inget ovanligt iofs... va hos läkaren igen imorse, är sjukskriven fram till måndag... blodtrycket hade blivit lägre nu... inte bra alls tror jag...förhoppningsvis blir det Skåne i helgen, så vi kan göra baren =) hoppas hoppas.. beror på hur mycket Andy hade å göra... kanske får besök ikväll av underbara Maria.. saknar henne, känns konstigt å inte träffa henne varje dag, å hon sa att det kändes konstigt att inte jobba med mig... woohoo=) det innebär att jag är omtyckt :) känns konstigt att inte åka till jobbet, samtidigt som jag verkligen vill för jag vill jobba, så får jag panik bara jag tänker på det. Skönt för min kropp å få vila lite... Aktiv vila som läkaren sa, ut å röra på dig å kämpa emot yrseln... lätt för dig å säga, gick till affären på hörnan innan för att köpa en tidning, den färden blev ganska vimsig.. ska bege mej dit snart igen.. måste handla ägg å mjölk. ska göra pannakagor idag:)Andy va hemma på lunchen innan.. weii=) fixade lite mat till honom.. känner mig som värsta hemmafrun nu om dagarna när jag har hand om tvätt/disk å mat... =) men det är mysigt... vill ha snödu är underbar

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards