This Is My Life

Alla inlägg under juni 2009

Av Kim - 29 juni 2009 21:32

ha ha.. Mamma :) sluta nu. ärligt talat, Johan står nu verkligen med en cigg i näven och ska bryta av den. varför lyssnar han på dig men inte på mig? hmm... :) jag är också glad mamma. längtar tills ni får träffa honom... vi kommer vecka 28 så tar vi ett fylleslag på skogsvägen 1 me, så han får träffa hela familjen i ett och samma fylleslag.. ha ha.... och du, nu har vi kommit him från Tyskland. Johan säger att det är alkoholistvarning på mina bag in box jeltsin. ha ha... nu vet jag inte vad han snackar om =) saknar er så mycket. ses nästa vecka :)


nu ska vi mysa ner oss i soffan med ett glas vin. imorgon ska vi till Halmstad. umgås med Johans bror med familj :) mysa med barn och längta ännu mer... :) denna veckan kommer bli så mysig, härlig, rolig och fantastisk :D jag är så glad... har haft en underbar och rolig dag. alltså dessa grabbarna och helena är så jävla härliga :D har skrattat så mycket...


har en underbar semester med Johan <3


Av Kim - 28 juni 2009 22:36

foton från gårdagen när vi var i stugorna i Trönninge och hälsade på johans bror med familj...


http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1246053601&id=385470099



:)

Av Kim - 28 juni 2009 16:59

nu är jag nere i Malmö hos min älskling... vi ska till tyskland imorgon ju... woho. nu ska vi ut till stranden med tobbe, helena, daniella och larsson. planera morgondagen och lapa lite sol...


foton från i fredags :) http://kimstolpe.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1245967201&id=385291162#0



Av Kim - 27 juni 2009 13:07

alltså gårkvällen var nog en av dom roligaste kvällarna på så väldigt länge. hade så jävla roligt. poolen invigdes. allt flödade. härligt sällskap. har gått genom alla bilder idag. ha ha. dom kommer att komma ut här. jag lovar. dock så är mina knän sönderslagna och trasiga. riktigt trasiga. knäskålen ligger inte riktigt där den ska ligga, men men...


min älskling är underbar <3 bara så ni vet :)


ååh anneli och eskil kom inom me och sa hej. det var trevligt. kul att hon ville träffa Johan... :)


idag ska iaf jag ta det jävligt lugnt. ingen alkohol för min del. det ska gudarna veta. ha ha. blir nog thaimat ikväll. och mys


är glad

Av Kim - 26 juni 2009 18:27

vi har full fest på inengården. vi har badat i poolen så den är invigd. foton kommer senrare. älsklingen är här. ölen flödar. spriten flödrar. min tv är ute på innegården så vi glor på fotboll., vad mer kan man begära. bästa grannarna någonsin... jag ler... :D

Av Kim - 26 juni 2009 12:05

 nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu går jag på semester. ge mig öl. ge mig sommar. ge mig glädje.


solong suckers...


om nga timmar är du här <3


SEMESTER!!!!!

Av Kim - 26 juni 2009 10:18

Kat: jag är nog ganska smart ändå faktiskt. här har jag gått hela mitt liv och trott att jag inte alls var smart så slänger du ur dig en sån kommentar nu? Kunde du inte kommit med den för typ 25 år sen? Men då kan jag börja mitt nya smarta liv nu då :) me like... hi hi


2 timmar kvar... eller ja, mindre än 2 timmar faktiskt... a ja. en rögpaus på detta


kom upp nu finaste <3

Av Kim - 26 juni 2009 09:41

Kat: yes i did. but i don´t give a fuck :)


snart snart snart snart snart snart snart snart SNART! det skriker i öltarmen. det skriker i solkroppen. det skriker i kyssläpparna. SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ta mig till Stationsgatan 32 NU! 

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards