This Is My Life

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Kim - 21 juni 2009 14:32

Nu har vi spelat på hästarna så vi kan bli rika idag :) Jag har också fått vara med och bestämma. Pappi konstaterade att det inte va en sån bra idé. Ha :) som sagt Pappi, se vem som vinner mest, du och mamma eller jag och johan :)


nu ska vi iväg till IKEA för att inhandla glas till Pappi sen så ska vi handla så ska jag inta Johans kök och laga lite mat och sen är det hästarna på tv. Ikväll blir det bio med Larsson, Daniella, TorBjörn och Helena. Vi ska se Baksmällan :D


Sen imorgon tar jag 09.08 tåget hem. Vill inte :/. Men snart Semester :D woho....


sen ska nog grabbarna till Tyskland me nästa vecka. Pappi, du behöver inte oroa dig, har redan bokat öl åt dig :)


Har verkligen haft och har en kanonhelg. Jag är så glad och kan inte sluta le :)


lycka

<3

Av Kim - 21 juni 2009 01:15

Jag skulle vakna mitt i natten och gå upp och ta en lång promenad
Jag skulle låta blicken möta andra ögon, i en främmande stad
Jag skulle inte ha så bråttom med att träffa nån ny
Jag är rätt mycket med mig själv, precis som du
Jag skulle andas i det tomrum som blev över om du lämnade mig nu

Jag skulle sitta på ett tåg mot Paris och låta Stockholm va
Jag skulle få den tiden över för mig själv, som jag sagt att jag vill ha
Jag skulle unna mig att drömma hundra mil genom Europa, om en främling lika tillitsfull som du
Jag skulle pröva mina läppar mot nån annan, om du lämnade mig nu

Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans
Jag skulle sakna den där stunden som vi har när vi till slut har blivit sams
Jag kanske skulle söka upp kontakter som jag tappat, som jag varit med förut nånstans
Jag antar det finns nån du skulle ringa, om jag inte fanns

Jag kanske skulle leta upp nån yngre, som en fjäder i hatten
Det skulle bli för tomt om ingen fanns där som värmde mig i natten
Men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd, ingen känner mig så väl som du
Jag skulle fastna i min ensamhet igen, om du lämnade mig nu


kärlek

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards