This Is My Life

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Kim - 11 juni 2009 20:40

om inte jag blir så jävla sjuk nu så vet jag inte vad. har stått ute i över tre timmar i regn och blåst för fotografering och filmning. jag fryser så jag är blå och jag håller på att avlida. halsen är ännu mer svullen nu. har inte ätit på hela dagen så när jag kom hem så sprang jag in till underbara Nina som fixade tomatsoppa och mackor. underbara granne <3 men det har verkligen varit sjukt roligt idag. ska bli kul att se resultaten...


jag vill ha värme....


nu ska jag tvätta av sminket som makeup artisten satte på och sen ska jag dö i sängen. upp tidigt imorgon och hem till annelie. sen jobba sen sätta sig på tåget. sen ska jag sova imorgon. gud vad skönt det kommer att bli...



Av Kim - 11 juni 2009 14:16

såhär ser det ut efter en spontanfylla på öl med grannarna :)


vi bjuder iaf på oss själva

Av Kim - 11 juni 2009 10:06

höddö Pappi :) nu ska vi inte vara sådana. jag är väl en Hanéllare och skåning. jag överlever nog detta ;) är ju inte av det manliga könet. är lite starkare än så :)


fan klockan går sååå långsamt idag. var mycket roligare när marielle var här i butiken igår och jobbade. så skön brud. jobbar med henne på fredag me :)


bara fyra timmar kvar typ. kom igen nu.

pms

Av Kim - 11 juni 2009 08:48

meeeeeeeeeeeeeeen


ngn (nämner inga namn) har smittat mig med sin hosta. Jag kan verkligen inte sluta hosta. och det river i halsen som fan. förkyld är jag också.


men gud vad jag är gnällig. jävla pms Kim.


jag fryser

Av Kim - 11 juni 2009 06:58

För ett år sen så fyllde jag i på denna listan. Jag gör en uppdatering :)


Vilken svordom använder du mest? Helvete. Snoppludd. Citronvagina. 

Äger du en iPod? Nej men en  Mp3 dock

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? beror på hur jag ska jobba den dagen.

Hur många resväskor äger du? Inte en enda resväska

Använder du flip-flops? jaaa älskar flip flops :)

Var köper du dina matvaror ifrån? Maxi. Men jag har nog inte handlat på evigheter. ha ha

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och, är en linslus när jag känner för det annars så älskar jag att fotografera

Vilken var den senast filmen du såg? ha ha. jag kommer verkligen inte ihåg va den hette. Men den var verkligen apdålig...

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Vän

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa då? Oj, en bil tror jag. så jag kan ta mig ner till Skåne oftare.

Har någon någonsin kallat dig lat? Hahahaha! inga kommentarer...

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? nej

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? ingen faktiskt

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Oj idonknow...

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? ja för helvete, jag sitter inne på många hemligheter ;)

Vad åt du till middag senast? kokade nudlar igår.

Använder du huvtröjor? jajamensan. har min senaste på mig idag :)

Kan du vissla? faktiskt inte... inte så bra iaf =)

Vem var det som senast ringde dig? Johan

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? bergodalbanor

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Nån säger väl alltid nått som jag inte hör.

Vilket riktnummer befinner du dig i? 035

Tittade du på tecknat när du var liten? ja

Hur många syskon har du? Ett, en lillebror.

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? EuroStop som är litet annars är det Väla...

Är du blyg inför det motsatta könet? Gräver björnarna gropar i rymden?  

Vilken film kan du alla replikerna till? innan va det Days Of Thunder.. men nu är det Bridget Jones

Äger du några band t-shirts? jaaaa, shit mobba nu inte mig, men Arvingarna =) Och givet Metallica

När flög du senast? Oj, nga år sen, första gången jag flög. Följde med mamma upp till Stockholm för ngt möte med bilsportsförbundet

Hur många stolar står runt ditt köksbord? 3 st

Läser du för skojs skull? ibland

Pratar du några andra språk? Nej bara engelska isf. men vill så gärna kunna prata ryska...

Diskar du din egen disk? alltid med tanke på att jag ej har diskmaskin..

Har du gråtit offentligt? ja definitivt. är väldigt känslig.

Har du en stationär dator eller en laptop? en laptop.

Försöker du alltid att lära dig nya saker? jajamensan. man lär sig ngt nytt varje dag :)

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Spelar inte så stor roll

Vill du just nu göra några tatueringar eller piecingar? ja vill göra många fler tatueringar. har två pinuper på insikte på mina vader =)

Kan du kasta macka? tror inte det, har för mig att jag är rätt kass på det

Har du någonsin varit på Jamaica? nä de har ja inte

Vad har du med dig in på bion? pengar till att köpa bio popcorn =)

Vem var din favoritlärare och varför? min datalärare. hon va grymt bäst...

Har du dejtat någon av en annan religion? nej det har jag inte

Vad har du för väder? typ molnigt och lite duggregn

Gillar du att flyga? som sagt, gjort det en gång eller ja två, kom ju hem igen. and i loved it =)

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet

När sov du senast på golvet? cant remember

Vilken är din favoritdrink? screwdriver

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? jag behöver sova mycket, annars blir jag sjuk.. det är läskigt och skumt..

Är dina dagar fullbokade och stressade? fullbokade, men dock inte stressade 

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej faktiskt inte  

Vilken är din favoritfrukt? vattenmelon, är det en frukt? =)

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 27...

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej men Points...

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? ja iaf stavningen

Tror du på liv på andra planeter? Jo de borde de väl finnas

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? motsatta könet

Vad var det senaste du åt? nudlar igår

Gillar du senap? ja ibland

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? JA! jag och mattias har en plan på att vi ska göra det tillsammans. undrar hur det går med det.

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? En rockabilly klänning

Tycker du om att krama folk? JA! jag är en kramgo liten sak :)

Skulle du säga att du är trendig? jag tar på mej de som jag tycker är snyggt och som jag trivs i

Äger du en digitalkamera? både digital och system

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? ibland, beror på vem

Vad är du allergisk mot? inget faktiskt

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Antagligen samma sak med tanke på att mamma och pappa ville ha en son när dom väntade mig.

Av Kim - 11 juni 2009 06:45

men åh Kim. hur tänkte du där egentligen igår? Helvete. Det blev att Nina joinade mig, och hennes kompis (caroline af ugglas kopia) och min andra granne Sofia på några öl till fotbollen. Visst nu vann ju Sverige igår, och jag som liksom visst fine ändå försökte vara glad för det eller ngt, bara woho vi vann. Men då blev jag nertryckt av både therese och johan med kontring: Men hallå, det var ju Malta, vi skulle vunnit med typ 7-0. ha ha. så den enda som var glad det var jag och nina som inte har en susning om fotboll. ha ha... men vi hade grymt kul igår iaf. Sitta fyra tjejer och snacka grabbar, det är så grymt fnittrande och roligt. ha ha. Men satan va trött jag är idag. Spontanfylla en onsdag och sen sitta i telefon halva natten. bra drag där Kim. VA BRA!!! nåja, jag kom upp, dock inte den tiden jag ville från början. Utan snarare en timme senare. Men jag kom till jobbet :D fast jag är typ osminkad och inte så snygg i håret. Men va fan. Jag är ju söt iaf :) Ska ju ändå fotograferas och filmas idag så jag fixar ju mig innan dess. Åh, ska bli så roligt.


Ja men hallå. På allt detta. Tror ni inte jag har värsta jävla mensvärken me. HATA MENS!! liksom hallå, härligt att ha det i helgen. NEEEEEEEEEJ!


ngt mer som ändå ska komma på en gång. kom igen nu. jag kan ta mer.


ha ha...


nåja. idag ska jag jobba typ aplänge. måste in och köpa ngt att äta på pressbyrån sen. Skulle ju typ faktiskt vara duktig och steka till lite köttbullar och koka snabbisar igår. Men det gick ju som det gick med det.


idag är planen att jag ska hem till Madde för nga öl och lite skitsnack. Peppa henne och hjälpa henne att packa. jag hoppar nog dock ölen. VA BRA :) men jag måste diska undan idag innan fotograferingen, för annars kommer jag aldrig att göra det innan helgen, eller rättare sagt. jag kommer inte ha tid till att göra det. busy busy... always busy...


är faktiskt lite imponerad och stolt att jag faktiskt tittade på fotbollen igår. det du :)


VA BRA!



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards