This Is My Life

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Kim - 4 juni 2009 06:38

+ 1 dag kvar. imorgon slår vi klackarna i taket :)

+ superfint väder ute

+ ingen depp idag här inte nej tack

+ är himla pigg idag :)

+ har bestämt mig angående skorna

+ ska ner till Malmö och testa deras minigolfbanor där :)

Av Kim - 4 juni 2009 06:33

Josse: Du är me så jävla härlig :) Du gör mig glad. Även om det blev en svackodag igår så log jag när jag pratade med dig. Och att få höra din stockholmska. Ha ha...  All info? Nu vet jag inte riktigt vad du menar ;) hi hi, givetvis om det händer ngt värt att kiss and tell, så ska du får veta =)... Idag är en bättre idag. Idag är tankarna borta, det är fint väder och jag ska iväg med tåget. Hoppas det är en bättre dag för dig me. Och du, nästa gång nämner vi inte det så mycket. Fast det var, som du skrev, skönt att prata med någon som förstår. Men vi trivs bra nu, eller hur? :) puss på dig


Katarina: Jag lovar, ni ska inte upp dit en sväng då? ;)


Idag är det torsdag, imorgon fredag. WOHO! som jag har längtat, väntat och räknat. Vi får besök av Markus me i husvagnen, kul kul med lite fler skåningar i gänget. Och sen kanske Madde me skulle köra upp. Idag ska jag till Malmö, jag ska vinna på minigolf. Så det så :) sen ska jag nog köpa skor me. Vill verkligen ha dom och ångrade som fan att jag inte köpte dom när jag höll dom i handen igår. Nåja, som Madde sa, är det meningen att du ska ha dom så finns dom kvar :) bra Madde...


Idag är det fint väder iaf. Och det gillar vi. Skulle tydligen hålla i sig hela dagen. Ja det kan ju fan inte börja bli dåligt helt plötsligt, jag har faktiskt kjol barbent och pumps. Så nu tänker vi till där uppe tack :D



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards