This Is My Life

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Kim - 18 juni 2009 17:48

om 10 minuter stänger jag butiken. sen blir det att invänta tåget 19.04 för att ta sig ner till finaste som väntar på mig på stationen :) ser dock inte framemot tågresan, den är så jävla dryg.. men vad gör man inte för att få träffa Johan och må bra :D


ha en riktigt helt jävla fantastiskt underbar midsommar. det ska iaf jag se till att ha :)

Av Kim - 18 juni 2009 17:11

om fyra timmar är jag i finaste famn :) jag längtar så mycket.


fan halmstad är ju invaderade av massa fotbollsfolk. Finnar som kommer in och bryter. låter så härligt :) synd att det inte är ryssar. jag vill lära mig ryska. ngn gång ska jag nog det =)


fyra timmar :)

Av Kim - 18 juni 2009 12:38

hi hi. fick en komplimang av en kund som var inne. "gud vad fin du är" =) alltid lika kul.

Av Kim - 18 juni 2009 12:10

+ Johan :)

+ äntligen torsdag

+ fint väder

+ midsommar imorgon

+ spendera hela helgen i Malmö :)


- fattig fattig fattig fattig fattig fattig fattig fattig fattig fattig fattig fattig

Av Kim - 18 juni 2009 12:08

idag är det äntligen torsdag :) wei. och jag längtar så mycket tills ikväll.... fan, har ju hur mö packning som helst med mig. ha ha. Har dock varnat Johan så han inte tror jag ska flytta in. Men har med mig rätt mycket öl me, och det väger. Finaste hade ju inte tänkt på att gå på systemet, så det är tur att jag hade himma åt honom :)


håller på att gå in mina nya skor, eller ja nya och nya, köpte dom i vintras men har inte använt dom, så jag går in dom på jobbet för jag hade tänkt att använda dom imorgonkväll så vidare inte mina fötter får för ont dvs.


härligt väder idag iaf. pratade med pappi innan. det regnade på dom i Mellby. Halmstad är ju bättre :D


om 9 timmar är det mys på HÖG nivå :)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards