This Is My Life

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Kim - 10 juni 2009 19:04

läs och häpna.


jag, KIM, som alltid sagt "varför springa efter en boll när man kan leka med bilar?" sitter faktiskt och tittar på fotbollen. är ni inte imponerade över det så vet jag inte vad..


Malin, så härligt det var att prata med dig. Längtar tills vi ses... Måste åf vara galen med dig och Piffi snart igen. Vågar ju inte vara det ensam längre. ha ha.... puss

Av Kim - 10 juni 2009 16:20

Kat: bilder kommer typ när jag är fixad och sminkad :) är inte det idag. ha ha


Lugnt på jobbet, eller ja. Stackars Marielle har snart skavsår i öronen. Jag sitter med ena mp3 pluggen i örat och sjunger högt. ha ha...


fan va det regnar idag. himlen bara öppnade sig. sen kom åskan och blixten me. happapp


så eftersom det regnar så mö idag me så hoppar jag nog Madde ikväll me. tråkigt att gå när det regnar. Kim saknar sin bil :(


det blir väl att genomlida fotbollen ikväll. men allt går bättre med nga kalla i näven. Höra om Nina är intresserad av att joina mig. jag har ju ngt flak och ngn back så det räcker och blir över. fast å andra sidan. ska ju upp tidigt imorgon. öppnar ju, så det får la bli lide lugnt. va fan, Sverige lär ju ändå förlora. ha ha..


njuter av livet







Av Kim - 10 juni 2009 11:00

nu har jag klippt mig. är så jävla nöjd med min frisör så det finns inte. :) hon är grymt bra. Elinor på Caco - hair & makeup här i stan.


sen skulle jag ju bara inom HM för att köpa ny kajalpenna. men det blev även två luvtröjor, en svart och en vit, som bara kostade 79.50 stycket :) i love rea. sen blev det en ny väska me. Så nu har jag köpstopp. fast å andra sidan ska jag bli rik på hästarna på söndag. ha ha. har ju dock ingen aning hur jag ska göra. men det är väl bara att tag along. det finns öl där iaf, och det räcker för mig :) hämtade även en skaldjurssallad som jag ska ta med mig till jobbet. ska ju inte jobba så mycket idag. Hon som ska täcka upp för oss över semestern ska jobba för mig i eftermiddag så ska jag typ bara övervaka, så det lär bli en lugn dag.


knappt en timme kvar tills man ska jobba. vad ska man göra fram tills dess. egentligen så borde jag ju typ städa undan och diska. men orkar man det? :) ha ha...


livet ler mot mig



Av Kim - 10 juni 2009 09:13

jag är så trött. så trött trött trött trött. var så arg när klockan ringde 06.45 imorse. Men när man skulle öppna mobilen för att stänga av larmet så blev man genast så superglad igen av vad som mötte mina ögon :) så det gick snabbt över. Men nu har jag tvättat färdig iaf, sista är i tumlaren. Jag ska göra vid mig sen ska jag gå till min frisör. sugen på att göra ngt annat än att bara toppa till det. får se vad hon säger. det är typ dåligt väder ute. suck. hoppas det är fint inför morgondagen iaf. tråkigt att fotografera ute i regn. nåja. vi får se.


åh, måsen på taket har blivit mamma till tre små söta måsbebisar :D dom är så söta och härliga...


undrar vad som händer efter jobbet idag. får väl traska bort till Madde kanske. vi ska ut på stan imorrnkväll tänkte vi. ta nga öl och snacka. eller så sitter vi hemma hos henne eller mig. beror lite på vädret. sen på fredagmorgon ska jag bort till Annelie, vi ska rensa hennes garderob. me like :)


Nej du Kim. Nu får du lägga på ett kol.


Kim - tycker att måsbebisar är söta

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards