This Is My Life

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Kim - 20 juni 2009 14:49

Nu är jag nere hos min finaste Johan <3 alltså, jag hade så jävla enormt roligt igår. roligaste och bästa midsommar på så jävla länge. Bortsett från besöket av Piffi och Labbolina förra året. Men iaf. Hade kanonkul. Vi var typ 26 styckna. Spelade kubb, god mat, bra musik och härligt sällskap. Tror vi höll igång till fyra imorse. Då ringde vi taxi. Så jävla härligt. Kommer alltid minnas denna midsommaren. :) Åååh, jag fick en bil igår me. SaaB 96L. ha ha. så jävla klockren va den... gick så jävla bra me. ha ha... eller ja, fick och fick. skulle byta den mot en elefant. och det är ju cirkus idag i Malmö, så jag ska dit och sno en elefant så vi kan byta.. :) har dansat och festat hela natten lång. är mör i hela kroppen.


idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra dock. har typ legat i sängen hela dagen :) ska bort till Frida och TorBjörn sen och hämta bilen iaf. sen om vi ska laga lite mat ikväll tillsammans eller vad som händer. Snackade om att dra till Kalmar imorgon för att kolla på trav. Vet inte riktigt hur det blir. En jävla bit att köra. Men alltid roligt med utflykter...


idag är det bara lördag så jag har två nätter till här nere :) sen måste jag ju åka hem på måndag morgon :( nåja.. jobbar ju bara denna veckan me sen har vi semester i tre veckor tillsammans :D


Just det, tågresan blev inte alls dryg i torsdags :) På tåget satt Johans kompis TorBjörn, så han och jag satt och drack nga öl och snackade. Så det blev en rolig tågresa istället :)


jag är lycklig :)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards