This Is My Life

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Kim - 26 juni 2009 18:27

vi har full fest på inengården. vi har badat i poolen så den är invigd. foton kommer senrare. älsklingen är här. ölen flödar. spriten flödrar. min tv är ute på innegården så vi glor på fotboll., vad mer kan man begära. bästa grannarna någonsin... jag ler... :D

Av Kim - 26 juni 2009 12:05

 nu nu nu nu nu nu nu nu nu nu går jag på semester. ge mig öl. ge mig sommar. ge mig glädje.


solong suckers...


om nga timmar är du här <3


SEMESTER!!!!!

Av Kim - 26 juni 2009 10:18

Kat: jag är nog ganska smart ändå faktiskt. här har jag gått hela mitt liv och trott att jag inte alls var smart så slänger du ur dig en sån kommentar nu? Kunde du inte kommit med den för typ 25 år sen? Men då kan jag börja mitt nya smarta liv nu då :) me like... hi hi


2 timmar kvar... eller ja, mindre än 2 timmar faktiskt... a ja. en rögpaus på detta


kom upp nu finaste <3

Av Kim - 26 juni 2009 09:41

Kat: yes i did. but i don´t give a fuck :)


snart snart snart snart snart snart snart snart SNART! det skriker i öltarmen. det skriker i solkroppen. det skriker i kyssläpparna. SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ta mig till Stationsgatan 32 NU! 

Av Kim - 26 juni 2009 08:39

Min kära kollega var här precis och lämnade en sommarpresent vi fått av VD.n En plånbok med hlt logga. aldrig fel =)


om tre ½ timme går jag på semester...


snart ses vi <3

Av Kim - 26 juni 2009 06:37

+ Johan :)

+ fredag

+ kärlek

+ LÖNING

+ sista jobbedagen sen går jag på semester

+ mina grannar

+ härligt väder


- mitt jävla hår

Av Kim - 26 juni 2009 06:32

Ähm. jaha. senaste nytt. MJ är död. like i giva a damn. sad but true.


idag händer det roliga saker i Kims liv. Jag och Sofia planerade dagen igårkväll. Först polisen för att fixa mitt pass. Sen EuroStop. Sen hem. Slänga i färg i håret. Fixa ihop poolen. Fixa käk till mig, Sofia och Johan. Dricka lite öl mitt i allt detta. Matte kommer hem vid 16.00 Dra in till stan vid 17.00 Öl. Fotboll. Hem. Slappa i poolen. Ha ha. vi är rätt optimistiska jag och Sofia. Men det bästa är ändå att Johan kommer idag <3


Åhh, jag hatar mitt hår. Det bara ligger. Hade behövt klippa det igen. Det växer fan som ogräs. Nåja, blir nog lite snyggare med lite färg i det. Eftersom jag är så satans tunnhårig så ser man ju skalpen. Inte sexigt för fem jävla öre. Brrr...


Och whats up with that? Nu denna veckan när jag har jobbat sen och kunna få sova, då har jag fan vaknat 05.00 på morgonen. Men idag, idag när jag verkligen ska upp 05.00, idag när jag jobbar öppning. Tror ni inte att jag inte vaknar då utan vaknar strax innan 06.00? Blir sååå trött. Blev snabbsminkning på jobbet istället. Får bättra på in passfoto. Åååh, orka. Jag suger fett på såna foton, eller ja. Överlag me. Men iaf. Tur att man inte behöver visa det för ngn iaf :)


Sista dagen idag. Sen är det semester för Kimsan :D wohooooo... barapapapapapaparaapapapa :)


Idag ses vi. Idag kramas vi. Idag pussas vi. Idag är jag i din trygga famn. Inatt får jag känna dina andetag mot min hud. Idag är vi ett igen. Idag blir det mysigt.

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards