This Is My Life

Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Kim - 16 juni 2009 19:31

Meeeeeeeeeeeen KIM. hur tänkte du där egentligen???


efter att jag städat så tog jag en powernap. bra tänkt där. vaknade nu. ha ha.... fuck. jag lär mig aldrig. inte ta powernapar så sent. ska inte lägga mig ner på soffan. utan håll igång istället. gah..


pratade med Johan innan :) han är ju och kollar på fotbollen i Malmö. sitter och tittar på den nu. lycka till Kim att få en skymt av honom där.


Nej om man ska fixa till sig och sen krypa ner kanske. ska ju trots allt upp 04.45


om två dygn sitter jag på det dryga tåget :)



Av Kim - 16 juni 2009 14:48

så långt kom jag med städningen. det blev en öl på innegården och lite snack med grannen. och lite tfntid med Johan :) han ska på fotboll idag. ovanligt. NEJ :) ha ha... hata fotboll... längtar tills på torsdag :D


nej om man ska ta tag i städningen nu :) ha ha. slänga alla ölburkar kanske. så man kan fylla på med nya tomma sen =)


Piffi - SAKNAR DIG!!!!!


vi dansar och du har så mjuka läppar



Av Kim - 16 juni 2009 14:05

då har man kommit hem efter en tripp på stan med Annelie. käkade tacobuffé :) och så shoppade vi givetvis me. men bara lite..


hey hey you you... no way no way


nej om man ska ta tag i städningen. har sista tvätten inne i maskinen nu.


fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan


bli klockan 21.00 på torsdag NU! tack. VA BRA!!!!


saknar, längtar, tänker, väntar



Av Kim - 16 juni 2009 09:17

va väl ett tag sen vi körde plus och minus så vi uppdaterar det lite tänkte jag :)


+ Johan :)

+ 7½ arbetsdagar kvar till semestern. kommer bli en sån mysig semester :)

+ jag är så glad

+ jag njuter av livet

+ att jag har kunnat stryka så många punkter på min lista

+ att det bara är två och en halv jobbedagar kvar sen drar jag neråt till Malmö :)

+ träffa Annelie idag

+ jag har verkligen dom bästa vännerna. tack för igår Madde <3


- det suger att bo så långt ifrån Johan

- att jag verkligen måste ta tag i min lägenhet idag.


Av Kim - 16 juni 2009 06:31

godmorgon


jag är så trött. det var så skönt att få sova inatt. att få ligga i en stor dubbelsäng och få sträcka ut sig istället för att slåss i en 90 säng. Visserligen är det mysigare att ligga två i en 90 säng men inte bra alls för min rygg. Så tur att jag kan sova ut i min stora säng mellanåt :) fast det var tomt och ensamt. tog ett tag innan jag somnade. man vänjer sig alldeles för lätt av sällskapet.


idag ska jag tvätta och städa. Träffa Annelie också tänkte jag. Hon kommer direkt efter jobbet så jag hinner slänga i en tvätt innan vi rör oss utåt. Sen måste jag verkligen ta tag i städandet. Det står alldeles för många ölburkar i mitt kök sen förra veckan. Får nog plocka undan lite. Ska ju låna ut lägenheten i helgen till Pia som kommer ner för att fira midsommar i Halmstad med Mattias och gänget. Är lite putt för att jag inte hinner träffa henne :( Men det går fler tåg. Jag åker ju redan på torsdag och hon kommer på fredag. Men men.


Mamma och pappa kom ju förbi butiken igår me och sa hej. Var så skönt att få träffa dom. Mina föräldrar är dom bästaste :) Ska dra mig neråt dit under semestern tänkte jag.


jobbar bara 8 dagar till sen har jag semester. Nu hoppas vi bara på fint väder me ju :D


miss you 

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards