This Is My Life

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Kim - 3 juni 2009 19:43

som sagt, Kim lär sig ALDRIG. Nu är jag helt jävla borta. Helt väck. Jag somnade på soffan och har sovit i tre timmar... är helt jävla bombad nu. vet inte var jag har röven. Madde kom hit för hon behövde tvätta, och då somnade jag på soffan. Inget bra drag Kim. Helvete. Hoppas jag kan sova inatt ändå. Hann iaf dammsuga och städa toan, för det behövdes iaf.


ha ha Pappi. Nej blåmärken har jag planer på att strunta i. Men man vet aldrig vad som händer i Skene. What happends in Skene, stays in Skene :)



Av Kim - 3 juni 2009 10:05

fan


idag är en rätt jobbig dag. många minnen. många tankar. saknad. längtan. gråt i halsen hela tiden. beror nog på att jag pratade så mycket om det igår. (även om det var enormt roligt att prata med dig Josse) och inte fan hjälper det att dom spelar låtar på radion som bara påminner om dig. om oss. om vår kärlek.


jag vill vara glad. jag vill höra en glad röst just nu.


så bra, nu bytte dom låt på radion.


hur fan kan en människa fastna så jävla mycket i hjärnan. i hjärtat. bah... åååh, orkar inte. vill inte ha deppdagar. vill inte tänka så. för jag menar, du tänker ju inte så. du tänker inte på mig med tårar i halsen. jag vill också kunna fungera som en killes hjärna, iaf ibland, iaf just nu.


nu ser vi framåt igen Kim, jajamensan. Skene i övermorgon. Även om han kommer vara där för att han ska tävla så ska du ha enormt roligt ändå. Ja, det ska jag.


två timmar kvar sen ska jag luncha med Andys mamma. Och så måste jag köpa schampoo, balsam och raklödder. INTE GLÖMMA!

Av Kim - 3 juni 2009 06:38

+ 2 dagar kvar, i övermorgon så drar jag till Skene :)

+ drar till Skåne nästa helg :)

+ träffa Gisela idag och ta en lunch.

+ ska upp till Stockholm och kalasa ngn helg med Josse. Det ser jag definitivt framemot :)


- är trött sau d luar

Av Kim - 3 juni 2009 06:35

åååh. jag är så trött idag. klockan ringde 04.45 visst vaknade jag, men gick jag upp? vänta...... NEEEEEJ. suck. 05.40 sprang jag in i duschen. så nu sitter man här i butiken, osminkad och fin. Ha, men vafan, ska ändå inte ragga på ngn idag så det spelar la inte så stor roll. Kan inte alltid ligga på topp.


Idag ska jag luncha med Gisela efter jobbet och sen ska jag börja packa inför Skene. Hinner ju inte det imorgon eftersom jag ska iväg direkt efter jobbet. Sen i övermorgon så är det äntligen Skene :) woho...


och nästa helg är det utgång med svägerska och brudarna i Skaune :D

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards