This Is My Life

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Kim - 1 juni 2009 20:21

kolla vad jag har bränt mig. magen är faaaan värre. man ser inte mina pandaögon så bra här på bilden. men tro mig, jag har pandaögon. ha ha. jag lär mig aldrig. hett tips från coachen - ligg INTE i solen i två timmar med solglasögon.

Av Kim - 1 juni 2009 15:20

jag skäms. men det kan verkligen bli FÖR varmt.


legat hela eftermiddagen på innegården i solen och päst. avnjutit en kall öl och en bit vattenmelon. har hunnit tvätta en maskin tvätt me (tack sofia) och nu är jag död. solen tar fan bra idag. har hunnit bränna mig redan. både hoppas och inte hoppas på att det är så här varmt i skene till helgen. längtar så mycket... :)


förstår verkligen inte hur en människa kan vara så inbiten på att lyssna på en annan människa istället för att tänka själv. men förr eller senare lär nog även du inse och förstå...


FYRA DAGAR KVAR :D


ser faktiskt fram emot torsdag me ganska mycket. känns lite nervöst :)

Av Kim - 1 juni 2009 06:41

+ har haft en riktigt rolig helg, som vanligt med Madde :)

+ bara fyra dagar kvar. FYRA :)

+ det är sommarväder

+ även om jag måste upp tidigt så har jag iaf hela dagen kvar då jag slutar 12.00 :)


- känner mig lite halvkonstig idag.

- vill verkligen ha råd till att köpa dom skorna som Madde köpte. Fast jag ska ha lila :)

Av Kim - 1 juni 2009 06:39

vaken, men inte så vidare pigg. Var så död igår. Men kunde man somna? Nedå, givetvis inte. Suck. Har inte sovit många timmar inatt, men vaknade ändå till liv när klockan ringde 05.00 Bra bra. Härligt väder ute iaf. Ska nog gå en runda i stan sen efter jobbet.


Idag är det bara fyra dagar kvar. Wei. Som jag längtar. Får packa på onsdag eftersom jag ska till Malmö på torsdag. Sen drar jag ju direkt efter jobbet på fredag. :)



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards