This Is My Life

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Kim - 5 juni 2009 07:58

Funderar på om jag ska stryka några punkter ur min lista. För jag tror nog faktiskt att jag kan det :) jag har börjat le igen. jag har insett att det inte är pga mig :) Och nu, just nu, är jag tacksam över att vara i livet. 

Min Planlista i Random ordning...




1. Hitta styrkan igen.

2. Släppa taget.

3. Börja le igen.  jag gör faktiskt det. Tack vare många faktorer. De inblandade är J, Josse, Johan och Madde.

4. Göra stan med Mattias så ofta som det går :) - kontot i fara där ja ;)

5. Få tillbaka min självkänsla.

6. Inse att det inte var pga mig och att jag faktiskt är värdefull. - tack vare många timmar snack med J och J :)

7. Hitta någon som jag vill vara med och som vill vara med mig, hålla mig i handen och faktiskt tycker om mig för att jag är jag.

8. Bli rik :)

9. Hoppa fallskärm med Mattias.

10. Hålla min nya form. - än så länge iaf :)

11. Träffa Piffi & c.o oftare.

12. Köpa ny TV och surroundsystem.

13. Umgås med min familj oftare. - varit där nere rätt ofta, mamma har tittat förbi här uppe. ska ner snart igen :)

14. Ta tag i fotograferandet igen.

15. Sluta blicka bakåt.

16. Skaffa egen studio.

17. Vara tacksam för att jag är i livet. - just nu är jag det :)

18. Sluta sitta hemma och vara bitter.  - sitter iaf inte hemma längre, här är det utgång konstant =) visst kan jag fortfarande vara bitter över livet, men det går över efter nga öl :)

19. Träffa nytt folk. - det har jag verkligen gjort: patrik, micke, patric, sanna, martin, fidler, alle, kirre och en massa fler :)

20. Skriva en låt till Melodifestivalen tillsammans med Nina :)

21. Tatuera mig.

22. Aldrig bli kär igen...

Av Kim - 5 juni 2009 06:23

+ GÅRDAGEN!!!!

+ Äntligen Skene idag :) fick sms av J, han är på plats när jag kommer :) ska köra till Viskasfors sen. Jag följde med på det villkoret att jag fick sova, och det fick jag :)

+ Jag är så glad


- jag är så trött. men det var det fan värt...

Av Kim - 5 juni 2009 05:33

helt ärligt. gårdagen kan beskrivas med många ord. underbar. härlig. fantastisk. rolig. verklighet.


behöver inte sägas mer. Jag fick mig en rejäl tankeställare. till det positiva. och jag vill tillbaka. är bara rädd. rädd för att allting är en dröm. rädd för att allt inte menas. även om det bara är en dröm, så vill jag tillbaka.


jag ler.


och idag blir det bara bättre. idag är det äntligen dags för Skene. jag är duktigt trött nu. inte sovit på ett dygn. ska till jobbet snart, sen bär det av till varberg direkt efter jobbet. jävla tur att J redan har ställt upp husvagnen, för jag lär verkligen ta mig en rejäl powernap när jag kommer fram. det ska fan gudarna veta.


sluta ;)



Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards