This Is My Life

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Kim - 22 juni 2009 20:08

har sagt det förut och säger det igen. bästa grannar ngnsin. när jag kom hem efter jobbet så möttes jag av Nina och Jon som grillade med två killkompisar. Underbara Nina bjöd mig på god potatisgratäng, grillat och sallad. till det gick det ner lite öl. + att jag fick låna tvättmedel och sköljmedel av henne så jag kan tvätta... Älskar mina grannar. älskar min innegård. samtidigt som jag vill så vill jag ändå inte tänka på framtiden just nu...


lyssnar på vår låt och längtar, saknar och tänker på dig min finaste <3

Av Kim - 22 juni 2009 16:43

om lite mer än en timme slutar jag. vad händer ikväll då? inte så jävla mö. det ska gudarna veda. fattar inte varför jag är så jävla trött? har ju inte gjort så mö i helgen. bara haft det underbart. kanske därför :) min kropp är van vid att hålla igång ruset om kvällarna. lugna hemmakvällar mellanåt är den inte van vid. ha ha... shit, är ganska rädd för att jag kommer gå upp i vikt nu igen bara för jag är lycklig. får passa mig jävligt noga där ja. kanske ska ut och gå en promenad ikväll i det fina vädret :) ska kolla tvätt tid till madde me. hon drar iväg på festival på onsdag och behövde paniktvätta lite :) man ska ställa upp för varandra :D


ååh... saknar min Johan redan. samtidigt som det är så jävla jobbigt så är det helt underbart :) bah. men han kommer nog kanske upp till mig på torsdag :D hoppas det iaf... annars ses vi på söndagkväll :)


du är saknad

Av Kim - 22 juni 2009 12:32

tog bort den sista punkten jag hade på min planlista. punkt 22: aldrig mer bli kär


för jag är kär. det är jag verkligen. trodde aldrig jag skulle vilja eller kunna känna kärlek igen. mest vilja. för jag var så fastlåst på Andy och bara väntade att han skulle komma tillbaka, men det gjorde han aldrig, han ville inte det. Så då bestämde jag mig för att hellre försöka vara lycklig och glad än olycklig och sitta och vänta på ngn som inte vill vara med mig. Och då bara kom Johan sådär. Tog mig med storm direkt. Är glad att han kom så "sent" in i mitt liv som han gjorde. För hade det varit för två månader sen så hade jag inte varit redo. Men då var jag när han kom in i mitt liv. Och jag mår så bra. Så jävla bra. Så riktigt jävla fantastiskt bra. Och det känns så härligt. Jag är så lycklig just nu. Du gör mig hel Johan. Tack för din kärlek och glädje. <3

Av Kim - 22 juni 2009 12:28

+ Johan :)

+ denna helgen

+ haft bästa midsommar ngnsin

+ kärlek

+ lycka

+ glädje

+ snart semester :)


- fan att det ska vara sån distans.

Av Kim - 22 juni 2009 12:15

nu är man himma i Halmstad igen. borta förbaskat jävla bra. hemma förbaskat jävla bäst. som jag har saknat min lägenhet. jag kommer aldrig lämna den ifrån mig. det kommer att uppstå ett litet dilemma längre in i framtiden känns det som. men det får man ta då. så underbart det var att sträcka ut sig i sin egen STORA säng. hoppas att jag kan sova gott trots saknaden av finaste. men fick ju faktiskt med mig hans tröja hem så nu kan jag lukta på Johan hela tiden :)


ååh. igår va vi på bio. såg ju baksmällan. så jävla rolig. var så längesen jag skrattade så mycket till en film sist. det finns väldigt få bra komedier nu för tiden. men den var så fantastisk. det är verkligen en sån kväll det hade kunnat vara för mig, piffi och malin. ha ha... omg. Saknar er så jävla mycket...


finaste ska nog upp till Götet i helgen hem till Tobbe för lite grabbkväll eller ngt. så jag försöker övertala Daniella att pallra sig upp med the gang. hoppas det går vägen. kommer dock sakna Johan så mycket, men vi har ju faktiskt tre veckors semester tillsammans :D och om en vecka drar vi till Tyskland. Jag och Helena följer med grabbarna. så här ska storhandlas. Det ska gudarna veta. löning på fredag. och den behövs... den behövs verkligen...


jag har verkligen haft en helt underbar och fantastisk helg. Johan är fantastisk. Hans kompisar är fantastiska. Ser framemot dom kommande veckorna. Dom hyr ju stugor varje år här i Halmstad vecka 27. Så dit ska man nästa vecka. Så är det sprintermästaren me på travet. Dit ska vi me :) vi drar nog ut till stugorna redan på tisdag nästa vecka för att umgås med Johans bror och hans sambo, för dom hyr stugorna en hel vecka. Så jag ser verkligen framemot denna semestern. Så mycket...


är så glad att jag träffade dig.

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards