This Is My Life

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Kim - 8 juni 2009 14:50

woho


fick veta idag att vi har stängt på midsommar


lyckan ler mot mig :)

Av Kim - 8 juni 2009 12:16

+ min nya svinläckra klänning :)

+ har haft så jävla roligt i helgen

+ jag trivs med mitt liv just nu

+ jag börjar sluta se bakåt och blickar framåt mer och mer

+ tar tåget ikväll :)

+ snart Vimmerby, första året på så jävla många år som jag bara behöver se efter och tänka på mig själv där. Ska bli skönt, roligt och helt galet.

+ fotograferingen på torsdag, ska bli så spännande :)


- har alldeles för långt hår nu, tur jag ska klippa mig på onsdag, det behövs fan


Av Kim - 8 juni 2009 12:01

Åhh. jag skulle ju egentligen köpa mina lila apläckra skor. Meeeen, idag när jag och Anneli var inne i stan så hittade jag en så jävla kanonläcker klänning på Vila, så jag köpte den istället. Och den var ju inte lika dyr som skorna, så jag sparade ju faktiskt 200 spänn på att köpa den klänningen istället :D ska jag ha på midsommar tänkte jag. så snygg den är. svart läcker klänning och mina knallgröna pumps till det. läckert. och jag såg så jävla smal ut i den me :)


på söndag ska man till Danmark. Ska bli kul. Ska på någon travtävling. Inget jag sådär är jättespeciellt intresserad av, men alltid kul att hitta på ngt nytt och träffa nya människor...  Vem vet, jag blir kanske en liten travtjej. =) eller inte. inte så stor chans att jag byter ut brum brum mot gnägg gnägg...


I´m like a firecracker, I make it hot






Av Kim - 8 juni 2009 10:07

Godmorgon


Ny dag, nya möjligheter, nya människor, nya leenden. Ny Kim :)


Annelie är på g hit, vi ska dra in till stan en sväng och promenera. Måste ju kiss and tell lite... Sen ska jag till jobbet. Sen sätter jag mig på tåget för att åka söderut :)


jag säger bara. Rap das armas


Jag måste ha lite nya kläder. eller ja, tröjor framförallt...


I feel the magic between you and I

Av Kim - 8 juni 2009 00:01

joo, så att. det där med att sova. det gick ju sådär bra. fick lite bättre saker för mig att göra :D men nu känner jag att jag nog faktiskt kan ta och krypa ner under täcket och drömma gott :)


in till stan imorgon med Annelie och skvallre lide sen dagarnas bravader.


om man ska ta sig en nattacigg och sen krypa ner. då blir det fortare måndag...


Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kinamockaskogen där bodde en familj, och mamma lagar maten och pappa rensar sill. Och lillan satt på pottan och gjorde marmelad, då kom en liten råtta och fråga va det va. Hååååååååååååååll käften lilla råtta det angår inte dig, för det jag har i pottan det ska jag ge min tjej. Och tjejen va på taket och tjejen ramla ner, och tjejen ska begravas, på söndag klockan tre...


Saknar dig redan Nico <3 Men snart, snart är det Vimmerby :)

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards