This Is My Life

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Kim - 2 juni 2009 16:45

pappi - ha ha, jo har me tänkt på det. så över 20 är nog bäst :)


har precis kommit hem. Efter jobbet var jag i falkenberg och lunchade med Gunilla. sen mötte Annelie upp mig när jag kom hem till Halmstad på stationen och då gick vi in en runda till stan. jag köpte nya jeans. 50 spänn bara :D så skönt att jag har ett nytt par hela jeans.. sen två linnen och ett par mys shorts. billigt och bra, 300 spänn bara allt som allt :) sen tog vi varsin kulglass på torget. Min första för året. Så gott det var. Sen köpte jag vattenmelon på torget me.


jag ska göra ngt jättansroligt nästa vecka :) ska bli en ny upplevelse. och ser väldigt mycket framemot sällskapet.. tihi. är så otroligt glad och chockad över att jag blev tillfrågad.

Av Kim - 2 juni 2009 10:22

har tänkt på det många gånger. och haft stora konversationer med alla. jag är ju då en tjej som attraheras och dras till yngre killar. och vad är det för fel på det? om ngn av mina killkompisar hade haft en 7 år yngre tjej som varit intresserad av honom så hade det varit helt underbart för honom och han hade varit så glad. Men när jag attraheras och blir besvarad av en yngre, då är det tabu och pedofil varning? what the fuck? sist jag kollade så har inte kärlek eller lust någon ålder. Men fine, förstår väl om det handlar om måånga år eller om personen i fråga är ett bra snitt under 20 och den andra ett bra snitt över 20. Men hur kan det vara så jävla fel av mig att attraheras och dras till yngre killar när det är fräckt att äldre killar får så pass mycket yngre tjejer?


bara en tanke...


ser ut som om det kommer regna lite i helgen :( får väl ha gummistövlarna på mig då, eller vad säger du J? ha ha


3 dagar kvar

Av Kim - 2 juni 2009 07:09

+ 3 dagar kvar till Skene :)

+ vädret (än så länge)

+ min solbränna, för när det lägger sig så har jag iaf fått färg :)

+ luncha idag med Gunilla


- vädret säger att det ska bli lite dåligt i helgen

- min solbränna, det gör ont som fan

Av Kim - 2 juni 2009 06:59

åååh, idag kliar min bränna. ha ha. men kunde sova lite inatt iaf trots smärtan. När ska jag börja lära mig? never. I guess.


Idag är det härligt väder, hoppas det håller i sig. Ska upp till Falkenberg idag och luncha med Gunilla :) ska bli en god räksallad på stantons (tror jag det hette).


Fick ett ryck igår när jag var rastlös men inte kunde gå ut på innegården då jag brände sönder mig bara solen sken på min kropp (ha, det lät lite poetiskt, eller ngt), så jag städade min garderob. Jag har verkligen typ 2½ par jeans som passar (säger ½ för dom sitter sådär), resten är way 2 big. Men ett av dom stora klippte jag av till shorts så ska jag sätta snöre i dom, bra att ha på tävlingarna. För då gör det inget om det ser dumt ut med häng.


På tal om tävlingar. 3 dagar kvar till Skenefestivalen :) 5 veckor kvar till Vimmerby :D




Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards