This Is My Life

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Kim - 25 juni 2009 20:28

finns det ngt godare än en riktigt kall öl? i don´t think so.


nu har man tagit en helrenovering i duschen. så jävla härligt.


andy kommer snart förbi och lämnar min videokamera. sen ska jag hit the sack. är så jävla sleden. ska ju jobba tidigt imorgon.


saknar dig

Av Kim - 25 juni 2009 18:33

ååh jag är ARG! först så glömde jag hårfärgen på jobbet. så nu kan jag inte fixa det förrän imorgon och jag och sofia har ju ett fullspäckat schema. det blir stress och panik. ha ha. + att hlt glömt min löneförhöjning... suck... nåja.. löning imorgon...


nu ska ködebullarna tina så jag kan steka dom idag och koka nudlar. ha ha.. blev ju inte ngt med igår.. men ska ut och ta en kall på trappan innan. har renbäddat sängen me. se om jag tar en tur med snabeldraken sen...


om mindre än ett dygn har jag dig hos mig <3

Av Kim - 25 juni 2009 17:09

en timme kvar. sen ska jag hem och självdö i min soffa framför tvn. är så jävla trött idag. är helt slut. förstår verkligen inte detta. visserligen har jag varit uppe sen sju imorse. men ändå :S


sofia kom inte hem förrän vid nio ikväll så jag ska passa på att sova. ska färga håret me. ja just det :D så ska jag ta en helkroppsrenovering me innan helgen och älsklingen kommer :)


löning imorgon :D snart semester :D


älskling - imorgon kommer du :) saknar dig. längtar efter dig. tänker på dig.

Av Kim - 25 juni 2009 12:04

+ Johan :)

+ jobbar med Marielle idag :D

+ gårkvällen. har sjukt underbara grannar och en underbar gemenskap

+ fredag imorgon

+ löning imorgon

+ Johan kommer imorgon :)


- distansförhållande

- vill ha löning som alla andra idag

Av Kim - 25 juni 2009 12:02

idag jobbar jag med Marielle.. vi rockar fett. torsdag idag, fredag imorgon. sista dagen imorgon. sen går jag på semester :D och imorgon kommer älsklingen <3 ME LIKE! va i stan idag med Anneli och Sofia. Imorgon ska jag och Sofia inta eurostop och handla på la söstem. plus inköp av smink och en apläcker tröja jag hittade idag på HM. sen ska vi fixa ihop poolen hade vi tänkt. gött mos....


ikväll händer inte så mö. ska tömma dom sista flaskorna så vi har en hel back imorgon att lämna tillbaka. bra tänkt där Kim. jag veeeeet :)


åh, min lägenhet blev så mycket luftigare nu när skinnfåtöljen är borta. Bra med nyinflyttande grannar som behöver möbler :D


Johan - jag saknar dig så otroligt mycket. <3

Av Kim - 25 juni 2009 08:23

godmorgon grannskapet


klockan ringde 07.00 ngt trött men jag gick ändå upp och väckte Nina som jag lovade och slängde i en maskin tvätt. så man får undan det. har sista maskinen i nu. sen är det färdigt. så ska jag renbädda sängen me. nu ska jag göra vi mig, sen ska jag och Anneli in till stan sen ska jag jobba. bara idag och imorgon kvar sen semester.


imorgon efter jobbet ska jag och Sofia till systemet och så ska vi shoppa lite. jag är i STARKT behov av nytt smink så det ska fan inhandlas. sen skulle sofia köpa ngn tröja me. sen kommer Johan under eftermiddagen :D <3


nej göra vid sig va det va? och definitivt borsta tänderna. euw!


längtar efter dig

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards