This Is My Life

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Kim - 12 juni 2009 17:50

jag har verkligen träffat min själsfrände i Marielle. det finns en för alla. och hon är ta mej fan min. lika gallna, öppna och helt underbara båda två. ha ha. delar samma meningar och håller med om allt.


vi två tillsammans med piffi och malin en utekväll, då jävlar :)


Av Kim - 12 juni 2009 12:04

åh. kan säga er att det INTE blev en tripp till anneli imorse. när jag vaknade runt sju så kunde jag inte prata, jag bara hostade och tyckte synd om mig själv. så jag slängde iväg ett sms till henne och konstaterade fakta. jag skulle INTE resa mig upp ur sängen ännu... så jag somnade om. sen ringde A och då hade hon också somnat om, så det gjorde inget. ska träffas nästa vecka istället.


det är faktiskt så synd om mig. har ont i öronen, halsen, huvudet, bara hostar och mensvärk allan. ikväll ska jag ta nga öl så jag blir varm och kan sova. för inatt har jag typ bara hostat... så tråkigt.


nu kom Marielle :D skönt att jag iaf slipper prata med kunderna idag. ska ju bara övervaka :D ha ha. men Marielle är så duktig så jag hade lika gärnat kunnat stanna hemma. =)


ha en underbar helg


det ska iaf jag ha

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards