This Is My Life

Alla inlägg under juni 2009

Av Kim - 23 juni 2009 14:35

i helvete vad tiden går långsamt idag. åååh så jävla jobbigt. men men. nu har jag värmt en varma koppen soppa. är så jävla rädd för att gå upp i vikt. har värsta paniken och nojjan över det... så soppa och nudlar blir bra...


Nu har Jonas beställt en tröja till mig på nätet. ha ha. så klockren :D Den ska användas flitigt i vimmerby och på fylledrag :D

Av Kim - 23 juni 2009 12:39

Åh.. jag kommer ångra mig som fan om jag inte drar till Vimmerby. Jag kommer verkligen att göra det. Så jag får ta tag i detta. Snacka med Daniella vilken dag hon kör dit. Så kan jag nog åka med henne. Så slipper hon köra ensam också. För jag tror ju att hon drar dit på torsdagen. Så är jag inte där hela veckan. För jag vet själv, att jag kommer ångra mig som faaaaan... Det är ju ändå tradition som Jim påpekade. Jag veeet Jim... Och kanske ska Johan och dom dra utomlands den veckan ändå. Då är det ju inga problem för jag har fan inte råd att följa med dom även om jag hade velat. Så allt kanske löser sig ändå. Eller inte... gah...


ikväll blir det kanske fotboll på torget med grannen och nga öl till det. underbart i sånt här fint väder :)


saknar dig

Av Kim - 23 juni 2009 12:18

+ Johan :)

+ jävla härligt väder

+ kärlek

+ fick besök av mamma och pappa idag <3


- splittrad inför vimmerby

- att jag jobbar när det är så jävla härligt väder


Av Kim - 23 juni 2009 12:05

Fan. Jag är så jävla splittrad angående vecka 28. Vimmerby är ju alltid givet då. Sitta i backen dricka öl, skrika röv, festa som fan, umgås med dom bästa, duscha utomhus, sitta i regnet, sola och glo på folkrace. Men nu. nu är jag ju nykär. nu har jag ju träffat Johan. Och vi bor ju nga mil ifrån varandra och träffas bara på helger. Men så har vi ju lyckats pricka in vår semester samma veckor. 27, 28 och 29. Och jag vill verkligen verkligen verkligen verkligen till Vimmerby. Men samtidigt vill jag passa på att kunna vara med Johan när vi väl kan ses. Fan. Jag är så jävla splittrad att jag är ledsen. Jag mår faktiskt dåligt över detta. Helvete... Men kanske kan åka dit sista helgen. Har för mig att Daniella drar på torsdagen. Då kan jag åka med henne... Ah, vi får se. Faaaaaaan....


What happends in Vimmerby, stays in Vimmerby

Av Kim - 22 juni 2009 20:08

har sagt det förut och säger det igen. bästa grannar ngnsin. när jag kom hem efter jobbet så möttes jag av Nina och Jon som grillade med två killkompisar. Underbara Nina bjöd mig på god potatisgratäng, grillat och sallad. till det gick det ner lite öl. + att jag fick låna tvättmedel och sköljmedel av henne så jag kan tvätta... Älskar mina grannar. älskar min innegård. samtidigt som jag vill så vill jag ändå inte tänka på framtiden just nu...


lyssnar på vår låt och längtar, saknar och tänker på dig min finaste <3

Av Kim - 22 juni 2009 16:43

om lite mer än en timme slutar jag. vad händer ikväll då? inte så jävla mö. det ska gudarna veda. fattar inte varför jag är så jävla trött? har ju inte gjort så mö i helgen. bara haft det underbart. kanske därför :) min kropp är van vid att hålla igång ruset om kvällarna. lugna hemmakvällar mellanåt är den inte van vid. ha ha... shit, är ganska rädd för att jag kommer gå upp i vikt nu igen bara för jag är lycklig. får passa mig jävligt noga där ja. kanske ska ut och gå en promenad ikväll i det fina vädret :) ska kolla tvätt tid till madde me. hon drar iväg på festival på onsdag och behövde paniktvätta lite :) man ska ställa upp för varandra :D


ååh... saknar min Johan redan. samtidigt som det är så jävla jobbigt så är det helt underbart :) bah. men han kommer nog kanske upp till mig på torsdag :D hoppas det iaf... annars ses vi på söndagkväll :)


du är saknad

Av Kim - 22 juni 2009 12:32

tog bort den sista punkten jag hade på min planlista. punkt 22: aldrig mer bli kär


för jag är kär. det är jag verkligen. trodde aldrig jag skulle vilja eller kunna känna kärlek igen. mest vilja. för jag var så fastlåst på Andy och bara väntade att han skulle komma tillbaka, men det gjorde han aldrig, han ville inte det. Så då bestämde jag mig för att hellre försöka vara lycklig och glad än olycklig och sitta och vänta på ngn som inte vill vara med mig. Och då bara kom Johan sådär. Tog mig med storm direkt. Är glad att han kom så "sent" in i mitt liv som han gjorde. För hade det varit för två månader sen så hade jag inte varit redo. Men då var jag när han kom in i mitt liv. Och jag mår så bra. Så jävla bra. Så riktigt jävla fantastiskt bra. Och det känns så härligt. Jag är så lycklig just nu. Du gör mig hel Johan. Tack för din kärlek och glädje. <3

Av Kim - 22 juni 2009 12:28

+ Johan :)

+ denna helgen

+ haft bästa midsommar ngnsin

+ kärlek

+ lycka

+ glädje

+ snart semester :)


- fan att det ska vara sån distans.

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards