This Is My Life

Alla inlägg under juni 2009

Av Kim - 25 juni 2009 08:23

godmorgon grannskapet


klockan ringde 07.00 ngt trött men jag gick ändå upp och väckte Nina som jag lovade och slängde i en maskin tvätt. så man får undan det. har sista maskinen i nu. sen är det färdigt. så ska jag renbädda sängen me. nu ska jag göra vi mig, sen ska jag och Anneli in till stan sen ska jag jobba. bara idag och imorgon kvar sen semester.


imorgon efter jobbet ska jag och Sofia till systemet och så ska vi shoppa lite. jag är i STARKT behov av nytt smink så det ska fan inhandlas. sen skulle sofia köpa ngn tröja me. sen kommer Johan under eftermiddagen :D <3


nej göra vid sig va det va? och definitivt borsta tänderna. euw!


längtar efter dig

Av Kim - 24 juni 2009 22:58

jahapp app app app


kom hem. diskade undan. lade ut köttbullar på tining för att ajg skulle koka nudlar och steka köttbullar. fastnade på innegården med sofia. nu nga öl och groggar senare så sitte rjag här. ska ringa Johan sens ka jag lägga mig... träffade den nya grannen, som me heter Johan. himla trevlig grabb. och hans inneboende. dom tog min skinnfåtölj i utbyte mot en massa öl sen den dagen inte jag har nga. svinbra... så nu blev jag av med den... underbara grannar. underbar innegård. fastställer en gång för alla. jag lämnar INTE detta ställe...


på fredag kommer Johan <3. då blir det fotboll ute på stan med mattias och sofia. sen på lördag blir det stranden och afterbeach med johan, mattias, johan, maggan och micke :D underbart...


saknar dig mitt hjärta

Av Kim - 24 juni 2009 16:51

alltså. jag måste ju faktiskt säga själv att jag är grymt imponerad över mig själv att jag faktiskt frivilligt tittar på fotboll. har verkligen ratat den sporten och jag ser ingen mening med den. men nu när jag har träffat ngn som inte är bilintressera för fem jävla öre utan där är det just fotboll, trav och hockey så får man ju försöka komma in i denna sporten. och jag måste säga att det är trevligt, så länge man kan sitta nga stycken och ta nga öl, snacka skit och vara glada. så funkar det fin fint.


jag har alltid sagt och känt att jag aldrig kommer att kunna träffa ngn eller ha ett förhållande med ngn som inte är motorsportsintresserad. och fram tills nu har jag inte haft det heller. jag är förvånad själv. måste jag faktiskt medge. men jag kan ju inte styra över kärleken. Johan satte mig i brand och jag skiter i om vi inte delar samma intressen. det kommer nog vara mer jag som följer med honom och delar hans intressen än att han skulle ge sig ut på en folkracetävling. :) men jag hade himla trevligt på travtävlingen i Köpenhamn och ser framemot sprintermästaren nästa vecka. och visst, fotboll går väl an. om det är Sverige som spelar. annars glor jag fan inte på det... och hockey, det älskar jag att glo på. så man får ge och ta. tycker iaf jag :) och jag är rätt så bra på det där...


jag har långtråkigt. bara en timma kvar sen låser jag butiken. sen ska jag him och sätta igång musik, ta en kall öl på innegården. och sen får jag väl kanske diska och städa av lite iaf. eller ngt...


jag saknar så jag går sönder...

Av Kim - 24 juni 2009 15:05

åååh. pratade precis med finaste :) han har lunchstopp nu. saknar honom så mycket. blir alltid så glad över att prata med honom. höra hans röst. gud vad jag saknar honom. hatar distansförhållande. it sucks. men det är la bara att stå ut. lär ju typ få leva som särbo all the time. sen är det ju rätt ironiskt att han jobbar i halmstad varje dag men att vi inte kan ses.


om tre timmar slutar jag. sen är det bara två dagar kvar. sen går jag på semester :D woho.


ska in till stan med Annelie imorgon me innan jobbet. luncha lite. måste handla dassapapper me. ha ha. fan va jag längtar tills lönen kommer på fredag. sen får jag ett nytt häfte rikskuponger imorgon me. ja tack. det behövs.


Jag skulle fastna i min ensamhet igen, om du lämnade mig nu

Av Kim - 24 juni 2009 12:21

+ Johan

+ gårkvällen var enormt trevlig

+ vädret

+ kärlek

+ löning i övermorgon

+ jobbar min sista dag på fredag sen går jag på semester :D

+ mina grannar


- att jag nog inte får träffa Johan förrän på söndag

- fattig fattig fattig fattig


Av Kim - 24 juni 2009 12:17

hallau ja. är inte vi på innegården dom bästa på spontana fyllekvällar mitt i veckan så vet jag inte. blev ju nga öl till fotbollen igår. ha ha. jag och mattias gick till torget, där träffade vi Jon och hans polare. Sen kom även Sofia dit. Aldrig fel med härligt sällskap och kall öl... Mina planer va ju dock att städa idag inför besöket imorgon. Men dom där ölen satte sina spår. Orka gå upp imorse då. Njaaaaj. Sen för den delen så får jag nog inget besök imorgon så då kan det la kvitta. Och idag fyller ju faktiskt Nina år. Så då får man fira henne med nga öl. Se, det finns en ursäkt för spontanfyllormittiveckan hela tiden :)


saknar min Johan. kommer nog få sakna honom ett tag till. som det ser ut nu så ses vi nog inte förrän söndag. jävla tur vi har tre veckor tillsammans sen :D så då blir det väl afterbeachen med Mattias och co i helgen. ska ju bli kanonväder. sola, bada och massvis med kall öl.


ååh, vill verkligen träffa Piffi, Malin, Daniella, Frida, Linda och Maria snart.... saknar er alla så jävla mycket.


vill inte sitta inne och jobba när det är så fint väder ute. jag hör riktigt hur stranden och en full kylväska kallar på mig...


saknar dig

mad

Av Kim - 23 juni 2009 19:08

blev ingen midsommarmad. kokgar nudlar och steger ködebullar. tar mig en kall öl. ska göra vid mig sen. sen ska jag, mattias och micke dra in till torget för att glo på fotbollen och ta nga öl... jahapp app app


thinking about you

Av Kim - 23 juni 2009 17:33

jahapp happ happ


om trettio minuder lauser jag dörren. sau d sau... faaan är sugen på midsommarmad ikväll. funderar pau att fixa t d. lide tradit att käka d ensam bara. höra med grannen om hon är sugen. nypäror är ju aldrig fel. och med tanke på att fotbollen börjar 21.00 så hoppar nog iaf jag det. matte mumlade ngt om 19.00 men han hade sau fel sau... blir väl en tripp till hemköp. fick ju lite cash av mam och pap idag. tack <3


längtar till på torsdag. längtar efter dig. din doft. din beröring. dina kramar. din hud. din humor. ditt skratt. dina läppar. du är saknad Johan.

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards