This Is My Life

Alla inlägg den 30 december 2007

Av Kim - 30 december 2007 23:17

Kim har köpt en NY dator =) mmm, en bärbar... 17 tums =) köpte den idag... är så nöjd och glad... :)


jo pappi, men nu ska det inte bli så långt mellan :) för nu har vi ny dator =) som är snabb =)


håller på att fixa hem msn me nu =) sen ska jag installera mitt kamera program... wei....


nyår imorrn... oh my god. ska fira denna  hemma hos annelie och emil. ska bli trevligt. nyår är överskattat faktiskt. man har alltid så höga förväntningar... allt va bättre när man va liten.


ska fixa kamera programet å så, så ni får lite nya foton å glo på...


hoppas ni får ett gott nytt år. jag har iaf en kalender som  jag ska skriva i flitigt nästa år =) och en ny dator, och en nyrenoverad lägenhet =)


du är vackrast

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards