This Is My Life

Alla inlägg under april 2007

Av Kim - 30 april 2007 09:41

Just nu är jag i ett skede där jag är otroligt lycklig och mår fruktansvärt bra :) älskar mitt jobb, min sambo, mitt liv, mina underbara vänner, min familj och min bang bang som står ut i alla väder. som dessutom har fått sommardäck på sig nu.. Så nu är hon extra glad...

Lönen kom förra veckan med buller å bång och det kändes skönt som fan. har fortfarande mycket kvar av denna. å jag mår så bra. Jämfört när man slet på McDonalds för 8000:- i månaden. efter alla räkningar och insättning på mat/bensin kontot så har jag mer än det kvar att som jag kan göra precis vad fan jag vill med... känns så underbart... kim mår bra nu... och det gör ju inte det sämre av att man har världens underbara sambo... så otroligt underbar, snäll och vansinnigt perfekt...

på torsdag ska vi till Ullared =) så härligt det ska bli...

 nej nu kallar jobbet igen... en liten frukostpaus har man nu haft...

du är perfekt

Av Kim - 20 april 2007 19:55

fy fan vilken tråkig dag.. har knappt sovit ngt alls inatt... när klockan ringde så va det kräkdags typ... mådde så illa, har så ont fortfarande och febervarning.... fick stanna hemma. har legat i sängen hela dagen. nu när jag duschat så vaknade jag lite till liv... vill jobba, älskar mitt jobb.. vill INTE ligga hemma... men tur i oturen. andy kunde laga min bil idag nu när jag va hemma med den. så nu e den glad igen =)

ner till Skåne imorrn. Piffi fyller 20 år :) å då Emelie får jag se underverket på söndag om du är hemma.. kommer slå dig en signal=) längtar så mycket...

Andy är å hjälper dan å lasta nu, dan ska köra tävling i Trollhättan imorrn.. jag ska INTE med... jobbigt värre å åka så långt. hade varit skillnad om Andy me kört...

har inte så mkt annat å berätta... har gått ut i drift nu.. nu är man en "äkta" kommunikatör =) trivs så jävla bra å det är så jävla kul å det går så jävla bra för mig =) är så tacksam för detta jobbet... verkligen.... vad har mer hänt? jo va nere å sov i Osby här omdagen. har fan inte varit där sen.. jaa.. på år å dar... det va riktigt kul... sov hos Pia.... lagade korvstroganoff till henne å Emil =) jag är bäst på det =) yes I am =)

Tycker dom kan komma snart med lite mat till mig, börjar få tillbaka aptiten nu... ska bli gött med kebab =)

du är bäst

Av Kim - 10 april 2007 22:06

Emelie har fött :) blev en pojke som vi visserligen alla redan visste... förlossningen hade tagit 37 timmar!!!! tycker väldigt mycket synd om Emelie... hon sa att jag aldrig ens skulle tänka tanken på att föda barn.. hi hi... men det kommer jag göra iaf =) så det så... hoppas jag iaf :)Bang bang är suk =( hjullagret mår fan inte riktigt bra... får chansa å köra till jobbet. Värsta scenariet är att tappa ett hjul... meeeeeeen sån jävla otur kan jag väl ändå inte ha.. eller??? nåja, det återstår å se imorrn... nu e jag megatrött så jag ska krypa ner... du är vackrast

Av Kim - 9 april 2007 20:26

imorrn ska man jobba :D febern är borta, är bara allmänt snuvig och snorig nu.. Men det klarar man... har haft panik dom här dagarna.. vill inte missa jobbet... ha ha... kan inte hjälpa att jag tycker det är kul=) i helgen har man väl inte gjort så mö... va hemma i Skåne en runda igår.. å det va mysigt.. synd bara att syster glömde mig.. Hmmm... ;)å å å å... Emelie ligger inne nu =) Fick ett sms av henne inatt att värkarna kommit igång... men jag har inte hört något ännu... hoppas jag får sms eller en ringsignal snart =)sitter just nu med lite färg i håret. Å snart ska man ner å duscha... å å å å, köpte ett GameCube igår =) Wei.... av Jennys mamma=) hi hi... hoppas ni haft en bra påskdu är vackrast

Av Kim - 6 april 2007 11:03

näsan är fortfarande a pain in the ass just nu... febern har sjunkit iaf... sov typ hela dagen igår... så det hjälpte nog lite.. fick dra hem från jobbet... hade typ 39 i feber så jag orkade inte mer... men tyckte ändå det va starkt av mig att va på jobbet i tre dagar med feber innan kroppen slog av.. trivs så bra på jobbet så jag vill inte va himma ju...har kickat igång andys dator nu... fast jag kan inte komma in på msn.. fuck... har ingen aning om vad som händer i helgen dock... ska nog bara ta det lugnt å få bort min förkylning riktigt ordentligt... saknar erdu är vackrast

Av Kim - 4 april 2007 15:59

jag är jättans suk.. tyck synd om mig ;) snorig, huvudet värker.. halsen är stor som en basketboll och öronen skriker... usch... men på jobbet är jag iaf ändå.. när man har ett jobb man trivs med så vill man inte stanna himma.... men det hade varit ganska skönt ändå känner jag.. men bara morgondagen åsså sen är man ledig i fyra dagar =)men jag har iaf fått min semesterlön från donken =) =)du är vackrast

Av Kim - 1 april 2007 15:15

igår va det typ årets första folkracetävling, iaf som vi körde... Andy drog en drivaxel i första, svart i andra när han skulle köra om till första platsen och så vann han sitt sista... va extra bud på bilen men jag fick den =) som vanligt :) känner att det kommer gå bra för mig och anbud detta året... Andy körde så jävla bra... riktigt bra gjorde han... synd bara för svartisen för annars hade han gått till final... men men, i Borås om två veckor, då jävlar =) fan va underbart d va å va på tävling igår... fint väder, träffa alla skånekompisarna, allt folk som körde och ljudet från alla bilarna... Igår va det så jävla härligt... fan va skönt att slippa jobba varenda jävla helg detta året... så underbart... Just nu är man i GT... har tvättat av bilarna... så nu är Bang Bang ren å fin igen, hon va inte så fin efter tävlingen igår.. ganska dammig om man säger så.. Och hon va jättansduktig å dra med, så jag är stennöjd med min bil =)tror grabbarna ska hämta pizza... sen ska man sitta ute i solen å äda =) har köpt bingolott idag me, planerar att bli miljonär, igen =) se om det lyckas idag... vet dock inte om jag tänker spela eller bara rätta lotten efteråt. Få se vad mannen min ska göra... kan tänka mig stort att han ska garaga =) men menImorrn är det dags för jobbet igen... å jag längtar. trivs så jävla bra där... härliga vänner, underbara chefer och ett glatt gäng... tack för helgen älsklingdu är vackrast

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards