This Is My Life

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Kim - 2 december 2009 17:47

Förlåt pappi. mkt i hjärnan nu :) jag och pappi va och kollade på Nisse Hellberg i fredags. grymt bra va det faktiskt, jävla spexande. jag förstår inte hur man klarar av att lyfta en sådan stor bas upp och ner. föll för två låtar. grön december och en instrumental som jag inte minns va den hette. men så bra. det var fullsatt och Nisse är riktigt bra :)


I förrgår var jag på Hallanstrafiken, sa hejdå till chefer och kollegor. så stannade jag över på den gården som mamma passar, nina kom me på kvällen så sov vi där till igår. SÅ JÄVLA MYSIGT!!!!!!! ut och fodra hästarna och getterna, pyssla om Uffe (travaren) och Konjak (shettisen). mös som fan, så härligt att få vara i ett stall igen. sen igår upp tidigt på morgonen, ut och fodra, in och fodra sig själv, ut och rykta och mocka. åh, jag ryktade Konjak för han var så enormt lerig as hell så jag tog det arbetet som var lite grövre så tog Nina Uffe. jag kämpade i säkert fyrtio minuter med konjak och han blev glänsande ren och fin. och så skulle vi släppa ut dom i hagen, då gick konjak in, tittade på mig, gick till det lerigaste stället i hela hagen och rullade sig, för säkerhetsskull tog han båda sidorna, ruskade om sig och tittade på mig och sen gick till gräset igen. TACK FÖR DEN KONJAK.. mamma och nina vek sig i asgarv, jag blev lite sne.. ha ha. och så har dom tre katter me, lizzie, mimmi och nisse. nisse va så mysig på natten, sov på mig och kurrade hela tiden.. jag vill me ha katt. ville inte åka ifrån gården, hade det inte varit för att jag började mitt nya jobb idag så hade jag stannat veckan ut ju...


idag började jag mitt nya jobb. oh my god säger jag bara. hjärnan arbetar på högvarv. visst att man har jobbat för hlt i ett år, men skåne är så mycket STÖRRE och flera zoner och olika linjer så det är helt sjukt. men det bästa är (förutom att det är NÄRA hemmet) att det alltid finns att göra, man slipper sitta och rulla tummarna, och det är så skönt :) och man blev så välkommen, alla va enormt härliga och glada, bra attityd och ett härligt gäng. Susanne som jag ska gå bredvid hela denna månaden var toppen, lätt att prata med, go och glad. vi gick även på stan tillsammans efteråt. jag tror nog att jag kommer att trivas KANON :)


nu har jag fått i mig lite mat, ska vila lite och sen ska jag fixa käk till imorgon, wok, vv-korv och ris. perfekt mat mitt på dagen :)


idag är jag fylld med kärlek... <3 jag ÄLSKAR verkligen MIN Johan Olsson

Presentation


Och om du saknar mig ibland, kan du släcka alla lampor, för jag finns någonstans i mörkret...


Familjen Olsson-Stolpe

    

      

         

                  

           

      

                

                 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Bloggar jag läser

Hemsidor


Ovido - Quiz & Flashcards